סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

4 הדברים שבהחלט יכניסו לך יותר כסף

אולי זו כותרת אגרסיבית במקצת (אולי לא במקצת), אבל היא נכונה… אני גם לא דואג כי אני בטוח שכבר נסכים על זה :)

רק חשוב לי להבהיר, שכל מה שאני הולך לחלוק כאן נעשה מתוך הנחה שיש לך מה למכור, שאנשים רוצים את את מה שיש לך למכור וזה טוב.

(...אני יודע, ברור!? אבל חייבים להיות זהירים, כי השכל הישר כבר לא נמצא במקום הנכון אצל כולם :).

בקיצור, אני מוכן להתערב איתך על כל דבר שבעולם, שאם תעשה את 4 הדברים הבאים כל יום… זה בהחלט יכניס לך יותר כסף 🙂

אז, הנה הדברים:

1. לטפח את הקהל

נתחיל במובן מאליו… כולנו חייבים תמיד לטפח ולהגדיל את הקהל שלנו. אחרת - אף אחד לא יראה את הדברים שלנו!

קהל בשונה מ״לייקים״ או כל דבר דומה ללייקים הם האנשים שבאמת שמים לב למה שאנחנו אומרים.

פעם, הדרך היחידה לעשות זאת הייתה לטפח רשימת דיוור. כיום זה שונה. כמובן שאין לי שום בעיה עם רשימות דיוור, ההפך הוא הנכון ...אבל ישנם היום מספר אפשרויות נוספות.

לדוגמה: כל מי שמתעניין באחד מהפוסטים שלי מתווסף אוטומטית לקהל שלי (על ידי פייסבוק, אינסטגרם וכו') וככל שזה יעסיק אותם יותר, כך הם יתחילו לראות יותר מהדברים שלי או שלך. בנוסף, פייסבוק גם יראה את הדברים שלך לאנשים אחרים הדומים לאלה שנמצאים בקהל שלך ...מבלי שתצטרך לבקש מהם!

בכל מקרה - כאשר מישהו לוחץ על אחד מהפוסטים שלך (גם אם הוא רק לחץ ״קרא עוד״), או צופה באחד מהסרטונים, מגיב, לוחץ לייק או כל דבר דומה, הוא מתווסף לקהל שלך.
זה נכון לרוב הרשתות (כולל YouTube ולפודקאסטים) ולכן כל רגע שאנחנו שם - אנחנו מטפחים את הקהל שלנו.

אישית (לדוגמה), אני מאוד אוהב מודעות ואני מטפח את הקהל שלי ב4 דרכים:

  1.  אנשים שקונים ממני דברים ברשת. הם מתווספים לרשימת הלקוחות שלי ואז אני שולח להם מיילים.
  2.  אנשים שנרשמים למגנטי הלידים שלי. הם מתווספים לרשימת הלידים שלי וגם להם נשלחים מיילים.
  3.  יש אנשים שמבקרים באתר שלי ולא נרשמים או רוכשים שום דבר. הם מתווספים לקהל המיקוד מחדש שלי ואני מציג להם מודעות.
  4.  יש אנשים מעורבים בדרך אחרת. הם מתווספים לקהל ה״מעורב״ שלי והם רואים אוטומטית יותר פוסטים שלי (גם את הפוסטים האורגניים). וכבונוס פייסבוק מציגה גם את הדברים שלי לעוד אנשים.

שדומים להם מבלי לשלם על זה. אבל גם במקרה הזה אני אני מתרגט אותם מחדש עם עוד מודעות.

תכלס, הקהל המעורב שלי גדול יותר מרשימת הדיוור, המעריצים והעוקבים שלי גם יחד. וזה כמובן מעולה לי.

נראה לי שהבנת עד כמה חשוב לטפח את הקהל שלך. נעבור לדבר הבא…

2. להציע הצעה

כאילו, דה 🙂 ...איך מישהו יקנה את הדברים שלנו אם לא נציע להם הצעה?

אבל, האם באמת הצעת הצעה היום? ואתמול?

אני מציע הצעות כל הזמן דרך, מיילים, מודעות, פוסטים ועוד…

אנו חיים בעידן הזהב. אני לא חושב שאי פעם היה זול כל כך להציג את ההצעות שלנו בפני אנשים.

ההיגיון אומר (ואם יש ספק, תאמינו לי שההיגיון צודק)... ככל שנציע יותר הצעות, כך נמכור יותר 🙂

מצד שני, קל מאוד להסיח כיום את הדעת וזה עלול לגרום לנו לשכוח את ההגיון הפשוט הזה.

ויש גם את אלו שיגידו ש״אם נציע יותר מדי הצעות, אנשים יתעצבנו״. זה נכון אבל חלקית. כי האמת היא שרובם כל כך עסוקים בחייהם שלהם ולא באמת אכפת להם.

לסיכום: להציע הצעה, לפחות פעם אחת ביום.

השלישי הוא אחד מאותם דברים שאנשים מייחסים לו פחות חשיבות...

3. ליצור נכסים

אולי זה כותרת משעממת, אבל אני לא מכיר דרך יותר ״מגניבה״ לומר זאת.

מה זה נכס?

נכס הוא דבר כל שיכול ליצור לך הכנסות ... גם הרבה אחרי שיצרת אותו. קורס או מוצר דיגיטלי הם דוגמה מצויינת לנכסים.

דף מכירה הוא גם נכס, כי כותבים אותו פעם אחת ומשתמשים בו שוב ושוב במשך שנים לרוב.

גם סרטון הוא נכס. אני עדיין מקבל אנשים שנכנסים ל״עולם״ שלי כתוצאה מכך שהם צפו בסרטון שהכנתי לפני שנים 🙂

ואותו הדבר נכון גם לפוסטים ברשתות החברתיות.

גם מה שאני כותב ברגע זה יכול להיות נכס. אם יהיו לזה קוראים... ותמיד אוכל לשלוח את זה במייל או ברשתות, שבועות או חודשים אחרי שאפרסם את זה.
ולבסוף, יש את ״נשק סודי״ שרק מעטים משתמשים:

4. ליצור רצון טוב

כשאני אומר ״רצון טוב״ אני מתכוון לומר בדרך לא דרך ״לגרום לשוק שלי לחבב אותי יותר״.

״רצון טוב״ הוא המוניטין שלך והוא חשוב כי אפשר לסחור בו… אנשים שמוכרים את המוניטין שלהם ומקבלים על זה כסף רב.

אם השוק שלך אוהב אותך... כך גדל הסיכוי שהם יקנו את הדברים שלך!
(כן, אני יודע... אני שוב אומר את המובן מאליו)

אבל השאלה היא: מהי הדרך הטובה ביותר ליצור רצון טוב?
והתשובה פשוטה. לעזור לאנשים! והדרך הקלה ביותר לעשות את זה, היא פשוט להראות להם איך להשיג את מה שהם רוצים.
תוכן זה הוא דוגמה טובה.

אני מראה לך ארבעה דברים פשוטים שניתן לעשות כל יום כדי לעזור לך להשיג את מה שרצית: יותר כסף.
ואם חשבת לרגע שלעשות את כל הדברים האלה כל יום זה קשה, אז יש לי חדשות טובות - זה לא!
למשל התוכן זה…

הוא ממלא אחר 3 מתוך 4 הדברים.

  1.  אני יוצר רצון טוב כי זה עוזר לך.
  2.  יצרתי נכס שאני יכול להשתמש בו שוב ושב.
  3.  להגדיל את הקהל שלי, אם אשתמש בתוכן זה כפוסט ברשת.

כך שזה לא קשה כמו שאנשים עושים את זה 🙂

התחשק לי לחלוק איתך…

אגב, אם מעניין אתכם לראות איך יוצרים מערכת סופר מגניבה ליצירת גידול משמעותי בהכנסות …לחצו כאן!

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

יכול לעניין אותך:

02/05/2022
מה חשוב יותר, שיווק או מכירות?

התשובה הקצרה היא, ש״מכירות״ בא לפני ״שיווק״. הסיבה לכך היא ש״שיווק״ היא בעצם מערכת (סיסטם) וה״מכירות״ הן חלק ממנה. עסק מתחיל בלי שיווק… עם פה לאוזן + הנחות ״מיוחדות״ לחברים. אז למה בכלל צריך שיווק? כי שיווק זה צמיחה, צמיחה צפויה ויציבה… דבר שכל עסק שרוצה לגדול צריך 🙂 היתרון הגדול של ״שיווק״ על ״מכירות״ […]

28/04/2022
4 סוגים של בעלי עסקים

למה זה חשוב? כדי להבין מי הם הלקוחות ש״קל יותר״ להצליח איתם (בשוק ה- B2B), ואולי גם להבין טוב יותר את העסק שלכם 🙂 אז בואו ננסה לאפיין אותם, להבין איך מזהים אותם? ואיך תכלס מתמודדים איתם? #1 מקבלי ההחלטות ללא ספק בעלי העסקים המועדפים עליי (דה. ברור)… פשוט כי קל יותר לעזור להם להצליח […]

24/04/2022
היכן מתחבא השוק האידיאלי שלך?

נכון?… כן, עד כאן הכל ברור 🙂 אז איך עושים זאת? (האמת שזה דיי פשוט)… עושים זאת ע״י עבודה עם קהל מדוייק שממלא אותכם בתשוקה של ״לעזור להם לפתור את הבעיה הנכונה״… כי זה צעד סופר חשוב בדרך ליצירת עסק שיעמוד בציפיות שלכם ביחד עם העתיד הכלכלי שרציתם. אז הנה לכם פריימוורק שיוכל להבטיח לכם […]

1 2 3 8
לכל המאמרים
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

כיצד לקבל תשלום על סדנאות וירטואליות קצרות...

ואז, להשתמש בתהליך פשוט כדי להפוך את משתתפי הסדנאות ללקוחות הדגל שלך!

לפרטים נוספים
cross