סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

אבולוציה דיגטלית

בלוג קטן שיעזור לך להתמקד בדברים הגדולים בעסק שלך

מה חשוב יותר, שיווק או מכירות?

התשובה הקצרה היא, ש״מכירות״ בא לפני ״שיווק״. הסיבה לכך היא ש״שיווק״ היא בעצם מערכת (סיסטם) וה״מכירות״ הן חלק ממנה. עסק מתחיל בלי שיווק… עם פה לאוזן + הנחות ״מיוחדות״ לחברים. אז למה בכלל צריך שיווק? כי שיווק זה צמיחה, צמיחה צפויה ויציבה… דבר שכל עסק שרוצה לגדול צריך 🙂 היתרון הגדול של ״שיווק״ על ״מכירות״ […]
קרא עוד

4 סוגים של בעלי עסקים

למה זה חשוב? כדי להבין מי הם הלקוחות ש״קל יותר״ להצליח איתם (בשוק ה- B2B), ואולי גם להבין טוב יותר את העסק שלכם 🙂 אז בואו ננסה לאפיין אותם, להבין איך מזהים אותם? ואיך תכלס מתמודדים איתם? #1 מקבלי ההחלטות ללא ספק בעלי העסקים המועדפים עליי (דה. ברור)… פשוט כי קל יותר לעזור להם להצליח […]
קרא עוד

היכן מתחבא השוק האידיאלי שלך?

נכון?… כן, עד כאן הכל ברור 🙂 אז איך עושים זאת? (האמת שזה דיי פשוט)… עושים זאת ע״י עבודה עם קהל מדוייק שממלא אותכם בתשוקה של ״לעזור להם לפתור את הבעיה הנכונה״… כי זה צעד סופר חשוב בדרך ליצירת עסק שיעמוד בציפיות שלכם ביחד עם העתיד הכלכלי שרציתם. אז הנה לכם פריימוורק שיוכל להבטיח לכם […]
קרא עוד

פרסום בפייסבוק, או פרסום בגוגל, זו השאלה?

אז, כנגד ארבעה קהלים דיבר המפרסם: אחד משלנו, אחד רשע, אחד תם ואחד שאינו יודע לשאול… אחד משלנו הוא הקהל הליבה שלנו, זה שמכיר אותנו, יכול להיות שהוא לקוח, נמצא באחד הרשימות או הקבוצות או דומה. זהו קהל חם ואיכותי מאוד שבאופן עקרוני קל יחסית למכור לו… אנו לא באמת צריכים את גוגל או פייסבוק […]
קרא עוד

כמה עולה ליד?

זה תלוי בשוק שלך החדשות הטובות הן שאנו רואים סטנדרט מסויים. ולא, המחיר לא באמת עלה בשנה האחרונה כפי שהרבה אומרים... אז מהו הסטנדרט הזה? קהל BTB (קהל עסקי): מחיר טוב לליד הוא 20 ₪. זהו מחיר הליד הממוצע שאתם אמורים לשאוף אליו. כמובן שאפשר לשפר את זה (ראו תמונה)... קהל BTC (קהל פרטי): מחיר […]
קרא עוד

הוא אמר לי שזה יקר לו...

הפירוש של ״יקר״ הוא ״שמע, תעזוב אותי, אין לי כוח בשבילך, לא הבנתי מה אתה רוצה ממני ואם לא היה לי לא נעים גם הייתי מנתק לך את השיחה עכשיו - בפרצוף״ העיקרון הוא שפשוט אסור להגיע לשם. כי כאשר מגיעים לשם בשיחת המכירה קשה לחזור אחורה. ה״יקר״ מתקבע במוח וכדי להוציא את ה״יקר״ מהמוח […]
קרא עוד

4 הדברים שבהחלט יכניסו לך יותר כסף

רק חשוב לי להבהיר, שכל מה שאני הולך לחלוק כאן נעשה מתוך הנחה שיש לך מה למכור, שאנשים רוצים את את מה שיש לך למכור וזה טוב. (...אני יודע, ברור!? אבל חייבים להיות זהירים, כי השכל הישר כבר לא נמצא במקום הנכון אצל כולם :). בקיצור, אני מוכן להתערב איתך על כל דבר שבעולם, שאם […]
קרא עוד

הסוד להצלחה!?

בגדול, הם מנסים לגרום לך להאמין, שאילו רק יהיה לך את הדבר החדש והנוצץ שהם מציעים לך, והופ טרללה... קיבלת את התוצאה. אני לא רוצה להיות זה שמבשר לך זאת… (וגם ברור לי שזה ברור לך) אין כזה דבר ״דבר אחד״ או ״סוד אחד״ להצלחה! האמת היא שבמקום "דבר אחד" יש אסטרטגיה שלמה, ובמקום ״סוד […]
קרא עוד

כיצד למצוא את הלקוחות המושלמים עבור העסק שלך?

אומנם צעד זה הוא צעד די משעמם בהתפתחות כל עסק (וכן, הוא גם יכול לגרום לך לפהק קצת) אבל זהו צעד קריטי לכל מי שרוצה לדייק את המכירות שלו. לגרום לפרסום שלו לעבוד ולקחת את העסק שלו מערפל לתוכנית ברורה... לכן, אני רוצה לקחת אותך למסע קצר שיעזור לך למצוא את הלקוחות המושלמים עבור המוצרים […]
קרא עוד

כיצד לעזור ללקוח שלך לבחור את הבחירה הנכונה ולסגור איתך מיד בלי דחיינות?

אולי עדיף לנו להתאפק, לישון על זה, לקבל עוד משוב ובסוף להבין מה הדבר ש״נכון לנו״ לעשות!? נכון, זה קורה לכולם, אבל מה אם זה קורה ללקוח הפוטנציאל המושלם שלנו? אותו לקוח שבדיוק סיימנו איתו שיחה אליפות, יש 100% התאמה, אנו בטוחים ב- 200% שאנו באמת יכולים לעזור לו להגיע למטרה שלו… לא נשארה על […]
קרא עוד

כיצד ליצור ״בום״ של שיחות מכירה שימלאו לך את היומן במהירות?

הנה פתרון קל ומהיר שאפשר ליישם במהירות כדי למלא את היומן שלך במהירות ( או לשמור ליום גשום שמצריך ממך לעשות קצת ״בום״ 🙂 אני רוצה להציג בפניך רצף בן 3 מיילים פשוטים. רצף גאוני שמתאים לכל מי שמוכר את הידע שלו (כשירות או מוצר) ורוצה למלא את היומן שלו עם שיחות מכירה במהירות. (אין […]
קרא עוד

אני אובססיבי

עברתי כל קורס, ספר, סדנה וובינר אפשרי רק כדי להמשיך לצמוח ולהשתפר בתחום הזה... זה הפך לאובססיה! ואני די אוהב את האובססיה שלי 🙂 למה? כי פעם, כשהתחלתי, הייתי תקוע, מלא בחוסר ביטחון עצמי, מבלה שעות כל יום בבינג׳ של קורסים משעממים, מלווה במתחים מיותרים כי לא באמת ידעתי מה לעשות בקשר לזה! מאז שפיצחתי […]
קרא עוד

שום דבר אינו קורה עד שהלקוח אומר לך ״כן״

כי קשה להתווכח על אמת אחת פשוטה מאוד… והיא ששום דבר לא קורה עד שהלקוח אומר לך - כן… ולמעשה מסכים לשלם לך (וזה לא משנה מה העסק שלך, מאמנים, יועצים, יוצרי קורסים, או כל אחד שמוכר משהו כדי ליצור לעצמו הכנסות). תחשבו על זה… אתם יכולים להיות הבעלים הגאים של כל מגנטי הלידים, המעריצים, […]
קרא עוד

כך הלקוחות המדהימים שלנו הפסיקו לזרוק כסף מיותר על פרסום...

המחשבון עוזר להם ב-2 אתגרים מהותיים: אתגר #1.. חיסכון אדיר בזמן - בדיקה והתאמה של קמפיינים לוקחים לנצח. אסביר, רוב האנשים מתייחסים לחשבון המודעות שלהם כאל למסחר יומי בבורסה, הם נכנסים לחשבון המודעות שלהם יום יום, מדליקים, מכבים, משכפלים ומשנים שם כל מיני דברים… שלא באמת תורמים! הם עושים זאת כי הם מנחשים ולרוב ואין […]
קרא עוד

כיצד הופכים לידים קרים ללקוחות פוטנציאליים לוהטים?

אוקיי, אז זה לא סוד שאם אנו רוצים להגדיל את ההכנסות שלנו… כולנו צריכים דרך להפוך לידים קרים ללקוחות פוטנציאליים לוהטים ורצוי מאוד שזה יקרה במהירות 🙂 השאלה מן הסתם היא... איך? בקודקס (המערכת ליצירת ההכנסות שלנו), הוצאנו את המושג ״ניחוש״ מהתהליך באמצעות פורמולה פשוטה ומאוד יעילה שעוזרת ללקוחות שלנו לגרום ללידים שלהם לתאם שיחות. […]
קרא עוד

האם ידעת שיש רק שלושה דברים שחייבים להתקיים כדי להגדיל את ההכנסות בעסק שלך?

אז, מה הם אותם אלמנטים שחייבים להתקיים? החדשות הטובות הן ששלושת האלמנטים הללו למעשה די פשוטים (אולי לא קלים אבל פשוטים בכל זאת)... #1 מחויבות זה אולי נשמע שטחי, אבל הינך צריך להיות מחויב ב-100% לעשות את מה שצריך עכשיו - כדי להגיע ליעדי ההכנסה שלך וכדי להרוויח שבע ספרות. אולי, זה גם נשמע ישיר […]
קרא עוד

למה הפרסום הדיגיטלי בעסק שלך לא עובד?

טעיתי שקראתי את זה בפעם הראשונה: מקור: CNBC בתרגום חופשי לעברית כתוב שצרכנים הוציאו 900 מיליארד דולר יותר ברשת בשנת 2020 ... חשבתי לתומי (דיסלקטי שכזה) ש- 900 מיליארד דולר הוא מחזור המכירות באינטרנט בשנת 2020. נתון מרשים בפני עצמו. אבל זה לא. זה 900 מיליארד דולר גדילה במחזור המכירות באינטרנט. 900 מיליארד דולר יותר […]
קרא עוד

כל ילד בן 3 יודע להעלות פוסטים ולממן אותם

כן, פרסום זה קל (יחסית) לייקים זה פאסה. מנהלי רשתות חברתיות יש קצת פחות מאבני שפה צבועות באדום-לבן. והיום ניתן בקלות למצוא מאות ערוצים שונים לקידום העסק ומיליון הצעות ממקדמים למיניהם (אולי קצת הגזמתי). אני יודע. אמרת לי שהבעיה היא... וכן, אני שומע את זה המון… ״ניסיתי את ״הא״ וגם את ״דא״… זה לא עבד!״ […]
קרא עוד

אם העסק שלך היה כלי שיט ואתה הקפיטן - איך הוא היה נראה?

מומחש? במדריך זה ניצור תמונה לעסק מצליח על כל מרכיביו. תמונה שבקלות תוכל להשוות לעסק שלך. וכדי להמחיש את התמונה - נדמה את העסק שלך לכלי שיט. אז מה בעצם המטרה שלנו כאן? שתהיה לך תמונה ויזואלית שתעזור לך להבין טוב יותר את העסק - סוג של תמונת ראי לעסק שלך. כך תדע מייד, במה […]
קרא עוד

קרא את זה לפני בניית אתר חדש לעסק שלך

מה לא? כדי למכור את המומחיות והידע ברשת דרושים תהליכים. תהליכים אלו אמורים להפוך אדם זר, כזה שאינו מכיר אותך כלל - ללקוח שלך. כדי להפוך זר ללקוח, צריך ליצור את אותו מסר שתופס את תשומת ליבו. ולעשות זאת בזמן שהוא עסוק מדי. מוסח דעת מדי. לא מכיר אותך. לא סומך עליך. ואין לו מושג […]
קרא עוד

4 מרכיבים סודיים להשגת לקוחות רבים יותר וטובים יותר

אשתדל לשמור על זה קצר, קולע ולהגיע ישר לנקודות החשובות לך! אם העסק שלך מוגדר כ״נותן שירותים״ (בין אם זה ייעוץ, מאמן, עורך דין, סוכנות, קופירייטר, מעצב אתרים… זה לא באמת משנה איזה סוג שירותים העסק שלך מספק). אני מוכן להמר שכבר נתקלת לפחות באחד מארבעת המחסומים הללו: ארבע מחסומים מקובלים אין מספיק לידים - […]
קרא עוד

חוק הקיבינימט: הסוד למכירת הדברים שלך באינטרנט שהמשווקים המקצוענים לא רוצים שתדע

בשיווק דיגיטלי יש כלל העונה לשם קיבינימט. מה זה אומר, קיבינימט? אנסה להסביר את זה כאן. רק לפני שנתחיל אומר, אם מעניין אותך להבין כיצד להגדיל את הכנסות העסק שלך במהירות ולמכור מוצרים בקלות, פשוט הירשם להדרכה החינמית כאן. לעיניננו, שמעת על עקרון פארטו? המכונה גם כלל 80/20? פארטו (Pareto) נקרא על שם הכלכלן האיטלקי […]
קרא עוד

אם אתה יכול להקליד, תוכל ליצור תוכן אטרקטיבי ללקוח שלך בתוך דקות ולמכור

אתמול במהלך פגישה עם לקוח, ניסית להסביר כי שיווק היא שפה מדוברת וכתגובה נראה לי שקיבלתי פרצוף. האמת שאין לי מושג, מה התכוון אותו פרצוף. אם הפרצוף הזה היה כתגובה למה שאמרתי? או שאולי דימיינתי? וזה לא באמת היה פרצוף. מי יודע? אבל זה בהחלט גרם לי לחשוב לפני שנרדמתי באותו לילה. וזה מה שיצא […]
קרא עוד
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

כיצד לקבל תשלום על סדנאות וירטואליות קצרות...

ואז, להשתמש בתהליך פשוט כדי להפוך את משתתפי הסדנאות ללקוחות הדגל שלך!

לפרטים נוספים
cross