סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

אבולוציה דיגטלית

בלוג קטן שיעזור לך להתמקד בדברים הגדולים בעסק שלך

כל ילד בן 3 יודע להעלות פוסטים ולממן אותם

כן, פרסום זה קל (יחסית) לייקים זה פאסה. מנהלי רשתות חברתיות יש קצת פחות מאבני שפה צבועות באדום-לבן. והיום ניתן בקלות למצוא מאות ערוצים שונים לקידום העסק ומיליון הצעות ממקדמים למיניהם (אולי קצת הגזמתי). אני יודע. אמרת לי שהבעיה היא... וכן, אני שומע את זה המון… ״ניסיתי את ״הא״ וגם את ״דא״… זה לא עבד!״ […]
קרא עוד

אם העסק שלך היה כלי שיט ואתה הקפיטן - איך הוא היה נראה?

מומחש? במדריך זה ניצור תמונה לעסק מצליח על כל מרכיביו. תמונה שבקלות תוכל להשוות לעסק שלך. וכדי להמחיש את התמונה - נדמה את העסק שלך לכלי שיט. אז מה בעצם המטרה שלנו כאן? שתהיה לך תמונה ויזואלית שתעזור לך להבין טוב יותר את העסק - סוג של תמונת ראי לעסק שלך. כך תדע מייד, במה […]
קרא עוד

קרא את זה לפני בניית אתר חדש לעסק שלך

מה לא? כדי למכור את המומחיות והידע ברשת דרושים תהליכים. תהליכים אלו אמורים להפוך אדם זר, כזה שאינו מכיר אותך כלל - ללקוח שלך. כדי להפוך זר ללקוח, צריך ליצור את אותו מסר שתופס את תשומת ליבו. ולעשות זאת בזמן שהוא עסוק מדי. מוסח דעת מדי. לא מכיר אותך. לא סומך עליך. ואין לו מושג […]
קרא עוד

4 מרכיבים סודיים להשגת לקוחות רבים יותר וטובים יותר

אשתדל לשמור על זה קצר, קולע ולהגיע ישר לנקודות החשובות לך! אם העסק שלך מוגדר כ״נותן שירותים״ (בין אם זה ייעוץ, מאמן, עורך דין, סוכנות, קופירייטר, מעצב אתרים… זה לא באמת משנה איזה סוג שירותים העסק שלך מספק). אני מוכן להמר שכבר נתקלת לפחות באחד מארבעת המחסומים הללו: ארבע מחסומים מקובלים אין מספיק לידים - […]
קרא עוד

חוק הקיבינימט: הסוד למכירת הדברים שלך באינטרנט שהמשווקים המקצוענים לא רוצים שתדע

בשיווק דיגיטלי יש כלל העונה לשם קיבינימט. מה זה אומר, קיבינימט? אנסה להסביר את זה כאן. רק לפני שנתחיל אומר, אם מעניין אותך להבין כיצד להגדיל את הכנסות העסק שלך במהירות ולמכור מוצרים בקלות, פשוט הירשם להדרכה החינמית כאן. לעיניננו, שמעת על עקרון פארטו? המכונה גם כלל 80/20? פארטו (Pareto) נקרא על שם הכלכלן האיטלקי […]
קרא עוד

אם אתה יכול להקליד, תוכל ליצור תוכן אטרקטיבי ללקוח שלך בתוך דקות ולמכור

אתמול במהלך פגישה עם לקוח, ניסית להסביר כי שיווק היא שפה מדוברת וכתגובה נראה לי שקיבלתי פרצוף. האמת שאין לי מושג, מה התכוון אותו פרצוף. אם הפרצוף הזה היה כתגובה למה שאמרתי? או שאולי דימיינתי? וזה לא באמת היה פרצוף. מי יודע? אבל זה בהחלט גרם לי לחשוב לפני שנרדמתי באותו לילה. וזה מה שיצא […]
קרא עוד
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

3 סיפורים פשוטים - כדי למכור בלי למכור

 המסלול המהיר למכירת מוצרים ושירותים בדיגיטל מבלי להישמע מכירתי!

לפרטים נוספים
cross