סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

כך הלקוחות המדהימים שלנו הפסיקו לזרוק כסף מיותר על פרסום...

אני דיי בטוח שמה שאני הולך להראות לך כאן - עדיין לא ראית… זהו מחשבון חדש אשר נוצר במיוחד עבור הלקוחות האלופים שלנו (בעלי עסקים בתחום השירותים והידע) כדי להוציא את ה״ניחוש״ מתקציבי הפרסום וכדי למצוא במהירות את הלקוחות המושלמים עבור המוצרים והשירותים שלהם...

המחשבון עוזר להם ב-2 אתגרים מהותיים:

אתגר #1.. חיסכון אדיר בזמן - בדיקה והתאמה של קמפיינים לוקחים לנצח.

אסביר, רוב האנשים מתייחסים לחשבון המודעות שלהם כאל למסחר יומי בבורסה, הם נכנסים לחשבון המודעות שלהם יום יום, מדליקים, מכבים, משכפלים ומשנים שם כל מיני דברים… שלא באמת תורמים! הם עושים זאת כי הם מנחשים ולרוב ואין להם את היעדים ומספרים מראש כמו שיכולים להיות לך.

אתגר #2.. לנצח את ההיבט ההימורי של הפרסום הממומן.

מסע הפרסום יכול בקלות להפוך להימור כאשר מתחילים לפרסם בלי אסטרטגיה ובלי מספרים. תאמינו לי שראיתי הרבה יותר מדי בעלי עסקים שמריצים קמפיינים כמו מהמרים… אסור להמר, גם פייסבוק ממש לא מעוניין בזה ולבטח לא מחפש את התרומות שלך!

הפרסום עובד כשעושים את זה עם אסטרטגיה ומספרים. והיום אני רוצה לתת לך את שניהם. כלומר לתת לך את המחשבון החדש הזה וגם להסביר לך איך להשתמש בו וליישם את כל זה…

אז, יש לי שאלה אחת בשבילך…

רוצה לשנות את חוקי המשחק?

להפסיק לבזבז את הזמן ולהפוך הימור למשחק מכור…

לחיצה אחת כאן והמחשבון החדש הזה שלך, מיד ובחינם!

נדבר בקרוב 🙂

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

יכול לעניין אותך:

02/05/2022
מה חשוב יותר, שיווק או מכירות?

התשובה הקצרה היא, ש״מכירות״ בא לפני ״שיווק״. הסיבה לכך היא ש״שיווק״ היא בעצם מערכת (סיסטם) וה״מכירות״ הן חלק ממנה. עסק מתחיל בלי שיווק… עם פה לאוזן + הנחות ״מיוחדות״ לחברים. אז למה בכלל צריך שיווק? כי שיווק זה צמיחה, צמיחה צפויה ויציבה… דבר שכל עסק שרוצה לגדול צריך 🙂 היתרון הגדול של ״שיווק״ על ״מכירות״ […]

28/04/2022
4 סוגים של בעלי עסקים

למה זה חשוב? כדי להבין מי הם הלקוחות ש״קל יותר״ להצליח איתם (בשוק ה- B2B), ואולי גם להבין טוב יותר את העסק שלכם 🙂 אז בואו ננסה לאפיין אותם, להבין איך מזהים אותם? ואיך תכלס מתמודדים איתם? #1 מקבלי ההחלטות ללא ספק בעלי העסקים המועדפים עליי (דה. ברור)… פשוט כי קל יותר לעזור להם להצליח […]

24/04/2022
היכן מתחבא השוק האידיאלי שלך?

נכון?… כן, עד כאן הכל ברור 🙂 אז איך עושים זאת? (האמת שזה דיי פשוט)… עושים זאת ע״י עבודה עם קהל מדוייק שממלא אותכם בתשוקה של ״לעזור להם לפתור את הבעיה הנכונה״… כי זה צעד סופר חשוב בדרך ליצירת עסק שיעמוד בציפיות שלכם ביחד עם העתיד הכלכלי שרציתם. אז הנה לכם פריימוורק שיוכל להבטיח לכם […]

1 2 3 8
לכל המאמרים
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

כיצד לקבל תשלום על סדנאות וירטואליות קצרות...

ואז, להשתמש בתהליך פשוט כדי להפוך את משתתפי הסדנאות ללקוחות הדגל שלך!

לפרטים נוספים
cross