סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

קרא את זה לפני בניית אתר חדש לעסק שלך

5 דברים שכל עסק צריך באתר האינטרנט שלו כדי להפוך אותו לאתר המושלם. מתאים במיוחד לעסקים שמוכרים את המומחיות והידע שלהם ברשת.

מה לא?

כדי למכור את המומחיות והידע ברשת דרושים תהליכים. תהליכים אלו אמורים להפוך אדם זר, כזה שאינו מכיר אותך כלל - ללקוח שלך.

כדי להפוך זר ללקוח, צריך ליצור את אותו מסר שתופס את תשומת ליבו. ולעשות זאת בזמן שהוא עסוק מדי. מוסח דעת מדי. לא מכיר אותך. לא סומך עליך. ואין לו מושג למה בכלל הוא צריך להקשיב למה שיש לך להציע לו.

ולכן, ללא תהליך בונה אמון, קשה עד כמעט בלתי אפשרי לעשות את זה.

היופי כאן, זה כשיש תהליך עם מוצר או שירות סביר בסופו, זה הופך את המכירה לקלה ופשוטה הרבה יותר.

האתר הוא חלק מרכזי וחשוב מאוד בתהליך זה.

הוא הכלי שלך ליצירת אמון, רצון ובמקרים רבים משמש גם ככלי לסגירת העסקה.

הבעיה היא שברוב האתרים שאנו פוגשים היום, נופלים תחת ההגדרה המוזרה לדעתי מאוד - אתרי תדמית.
לרוב אתרים ברשת, בתחום המומחיות והידע:

  • אין באמת מרכיב יוצר אמון כדי ליצור את הרצון לפנות אליך.
  • הם גם לא באמת יוצרים את הרצון לעבוד איתך.
  • ולרובם אין בכלל את היכולת לסגור את העסקה עבורך.

המטרה: להפוך זר ללקוח

אז מה כן?

אנחנו קוראים לזה האתר המושלם לעסקים שמוכרים את המומחיות והידע שלהם ברשת.
אני יודע שזה אולי נשמע קצת בומבסטי. מתקן את עצמי, לא קצת. זה בהחלט נשמע בומבסטי.

חשוב: שכל בעלי המלאכה יהיו מסונכרנים.

הם חייבים להבין העסק שלך על כל המרכיבים שלו, את הרצונות שלך.

בשלב הראשוני, יש ליצור אסטרטגיה דיגיטלית שבסופה תצאו עם אפיון האתר, תהליך העבודה ומשימות לביצוע.
אז, אם באמת קיים דבר שכזה (אתר מושלם). הוא חייב לכלול את חמשת המרכיבים הבאים:

1. מערכת ליצירת מסרים חדים וברורים

המסרים הם הנשק הסודי שלך.

בלעדיהם כלום לא יעבוד…

ולא משנה כמה ״יפה״ האתר שלך!

המסרים באתר החדש שלך חייבים להיות זהים למסרים שלך בכל מקום אחר.

דרך אגב, יש לנו הדרכה פשוטה וקלה מאוד ליישום בנושא.

מסר פשוט יאפשר ללקוח הפוטנציאלי שלך להבין בקלות -
בדיוק מה אתה רוצה ממנו
ועל מה בכלל מדובר.

הנה עוד מספר דוגמאות למסרים חשובים (רשימה חלקית):

  • מסרים בוני אמון בינך ובינו.
  • מסרים לא משעממים.
    כך שלא ירדם בזמן שהוא גולל באתר שלך. או גרוע מזה - ילך לחפש את מבוקשו במקום אחר.
  • מסרים שיגרמו לו לרצות לעבוד איתך.
  • מסרים חזקים שיסגרו אותו כלקוח.

2. מערכת גיוס לקוחות פוטנציאליים

כזאת שתאפשר לך ליצור מסלולים בוני אמון ורצון - כדי להפוך זר ללקוח.

האתר שלך חייב מערכת משוכללת של דפי נחיתה חכמים שיעזרו לך לגייס לקוחות ע״י בניית אמון, ויצירת הרצון לעבוד איתך. זכור המטרה שלנו היא - להפוך זר ללקוח.

מערכת זאת אמורה לאפשר לך ליצור בדקות בודדות דפים שונים לכל משימות גייס לקוחות כגון: דפי הרשמה, דפי תודה, וידאו שאלונים ועוד. אפשרויות כמעט בלתי נגמרות 🙂

בלי כלי זה, כנראה שמערכת השיווק שלך לא תתפקד כפי שהיית רוצה!

3. מערכת גיוס לקוחות אמיתיים

או במילים אחרות מערכת מוצרים, דפי מכירה וסליקה שתאפשר לך לסגור את העסקה עם הלקוח. במהירות.
מערכת שכזאת אמורה לאפשר לך ליצור בתוך זמני שיא את כל הדפים הדרושים לכל המשימות.

כולל אפ-סיילים ודאון-סיילים בלחיצה אחת עבור לקוחות ישראלים - כמו באמריקה 🙂

רגע, אמרת ״אפ-סיילים ודאון-סיילים כמו באמריקה״?
כן, אפ-סיילים ודאון-סיילים הם חלק אינטגרלי ממשפך הצ'ק-אאוט (הקופה) באתר שלך

אפסייל היא הצעה שהלקוח שלך מקבל מיד לאחר רכישת המוצר שלך.
תהליך זה מתרחש במהלך הצ'ק-אאוט ומאפשר למשתמש ללחוץ לחיצה אחת על מנת לקנות את ההצעה שלך מבלי להזין שוב את פרטי התשלום שלו.

ודאונסייל היא הצעה במחיר נמוך יותר, המוצגת ללקוח שלך כאשר הוא מסרב לאפסייל שלך.
משפכי אפ-סיילים ודאון-סיילים הם אחת הדרכים הקלות ביותר להגדיל את ההכנסות שלך בעולם אינטרנטי.

כנראה שכבר ראית הצעות כאלו בעת רכישת משהו באתרים בחול (לרוב לא בישראל).

4. תהליכים אוטומטיים

מערכת שתאפשר לך לחבר את האתר באופן ישיר, אוטומטי עם תקשורת דו כיוונית לכל שאר המערכות שלך כדי שלא תצטרך לרוץ כמו עכבר מורעל ולעדכן את כל המערכות בכל רגע נתון.

ואני מדבר על מערכות כגון: ניהול קשרי לקוחות (CRM), דיוור, פרסום, סליקה, חשבוניות ועוד.

חיבור המערכות האלו תאפשר לך ליצור אוטומציה עסקית יעילה שתחסוך לך כסף, שעות רבות והיתרון האהוב עלי - חיסכון בעשיה מיותרת.

במקרה הצורך, כלומר אם אין לך מערכת מסוימת או שהמערכות שלך מיושנות (כאלו שלא מאפשרות את האסטרטגיה), רצוי מאוד להגדיר מערכות חדשות.

5. שימוש קל ופשוט

מערכת שתאפשר לך לשנות כל דבר באתר, בקלות, ללא צורך בידע טכני ומבלי לבקש עזרה מגורם חיצוני.

כזאת שתאפשר לך להוסיף דפי נחיתה, מכירה, מוצרים, המלצות, סיפורי מקרה, דפי סליקה ועוד - מתי שרק תרצה, ללא הגבלה, והכל בזמן הפסקת הקפה שלך. עניין של דקות ספורות בלבד.

חשוב שמערכת זו שתאפשר לשנות את עיצוב כל האתר בקלות, כולל לוגו וצבעים בתוך מספר שניות בלבד!

כלומר, לחיצה אחת וכל האתר מתעדכן ע״פ העיצוב שהגדרת.

זה חשוב כי המסרים שלך קודמים לכל ולפעמים צריך להתאים את העיצוב למסרים.

בונוס - אתר מודרני, מהיר ובאוויר בתוך שבועיים או פחות

זה אמנם תלוי בך 🙂 אבל אם יש לך כבר עסק שמוכר עם מסרים שעובדים… האתר שלך בהחלט יכול לעלות לאוויר בצורה תקנית על גבי שרתים מהירים - תוך שבועיים או פחות.

הדרכה
אם מישהו בנה עבורך את האתר - חשוב לקבל הדרכה מלאה.
כדי להבין:

  • איך בדיוק מנהלים את האתר.
  • כיצד מעדכנים ויוצרים דפים חדשים ומדויקים, מכל הסוגים לבד ובמהירות.
  • איך מוסיפים תכנים לדף, כיצד מוסיפים וידאו ותמונות בקלות.

כי המטרה שלך לקבל מקסימום גמישות
ורצוי ללא צורך בשום ידי טכני.

תמיכה

רק שלא יזרוקו אותך לכלבי האינטרנט 🙂
חשוב שתהיה תוכנית תמיכה… אתר שיש לו בעיות טעינה, או גרוע מכך אתר שנפל מהאוויר, גם אם זה לשעה אחת, יכול לעלות לך המון כסף.

אירוח אתר

אתר שעובד דורש תשתיות מעולות.
ולכן האתר שלך חייב אירוח, גיבוי ושקט נפשי (לך) על גבי שרתים טובים ומהירים.
ההבדלים בכיס לא גדולים כל כך. אז - לא להתפשר!

וכמה זה אמור לעלות?

ראשית, חשוב לי להבהיר כי זו השקעה.

כי אם העסק שלך עוסק במכירת המומחיות או הידע שלך - אתה ממש חייב את זה לעצמך!

אני לא באמת יודע לומר כמה זה אמור לעלות.

יש כל כך הרבה בוני אתרים שם בחוץ. חלקם אלופים וחלקם פחות. חלקם יודעים את העבודה וחלקם ימסרו לך משהו שכנראה תרצה להחליף למחרת.
אבל, אני כן יודע לומר מה הלקוחות שלנו משלמים עבור אתר שכזה 🙂

הלקוחות שלנו משלמים 28,000 ₪ + מע״מ.
זהו מחיר יחסית קטן, במיוחד כאשר בוחנים את היכולות של האתר וכל מה שמקבלים.

אישית בחרתי לדבוק במחיר הזה מכיוון שברוב המקרים, אותם לקוחות בוחרים להמשיך איתנו לאחר שהבינו את התרומה הכלכלית והשיווקית שאנו מביאים איתנו לשולחן.

בקיצור, הם עושים זאת כי זה משתלם להם, מן הסתם 🙂

אם זה משהו שיכול לעניין אותך

מוזמן לבדוק כאן, כי לעיתים (לא קרובות במיוחד) יש מבצע או שתיים!
ואם יש לך שאלות, אשמח לענות.

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

רוצה אתר מושלם משלך?

קבל עכשיו ומיד הצעה לאתר מושלם משלך. הצעה שכנראה לא תוכל לסרב לה :)
כל הפרטים כאן

יכול לעניין אותך:

12/07/2021
כל ילד בן 3 יודע להעלות פוסטים ולממן אותם

כן, פרסום זה קל (יחסית) לייקים זה פאסה. מנהלי רשתות חברתיות יש קצת פחות מאבני שפה צבועות באדום-לבן. והיום ניתן בקלות למצוא מאות ערוצים שונים לקידום העסק ומיליון הצעות ממקדמים למיניהם (אולי קצת הגזמתי). אני יודע. אמרת לי שהבעיה היא... וכן, אני שומע את זה המון… ״ניסיתי את ״הא״ וגם את ״דא״… זה לא עבד!״ […]

16/06/2021
אם העסק שלך היה כלי שיט ואתה הקפיטן - איך הוא היה נראה?

מומחש? במדריך זה ניצור תמונה לעסק מצליח על כל מרכיביו. תמונה שבקלות תוכל להשוות לעסק שלך. וכדי להמחיש את התמונה - נדמה את העסק שלך לכלי שיט. אז מה בעצם המטרה שלנו כאן? שתהיה לך תמונה ויזואלית שתעזור לך להבין טוב יותר את העסק - סוג של תמונת ראי לעסק שלך. כך תדע מייד, במה […]

02/02/2021
4 מרכיבים סודיים להשגת לקוחות רבים יותר וטובים יותר

אשתדל לשמור על זה קצר, קולע ולהגיע ישר לנקודות החשובות לך! אם העסק שלך מוגדר כ״נותן שירותים״ (בין אם זה ייעוץ, מאמן, עורך דין, סוכנות, קופירייטר, מעצב אתרים… זה לא באמת משנה איזה סוג שירותים העסק שלך מספק). אני מוכן להמר שכבר נתקלת לפחות באחד מארבעת המחסומים הללו: ארבע מחסומים מקובלים אין מספיק לידים - […]

לכל המאמרים

סגור לתגובות.

סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

3 סיפורים פשוטים - כדי למכור בלי למכור

 המסלול המהיר למכירת מוצרים ושירותים בדיגיטל מבלי להישמע מכירתי!

לפרטים נוספים
cross