סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

כיצד הופכים לידים קרים ללקוחות פוטנציאליים לוהטים?

אני רוצה לשתף אותך בשלושה שלבים פשוטים בהם משתמשים הלקוחות שלנו כדי להפוך במהירות לידים קרים ללקוחות פוטנציאליים לוהטים… אבל לפני כן בואו נעשה רגע של סדר במושגים: ״ליד״ הוא מתעניין (מישהו שהרים יד) ולקוח פוטנציאלי הוא מישהו שקיבל הצעה מאיתנו (בדרך כלל במהלך שיחה). נחזור לענייננו?

אוקיי, אז זה לא סוד שאם אנו רוצים להגדיל את ההכנסות שלנו… כולנו צריכים דרך להפוך לידים קרים ללקוחות פוטנציאליים לוהטים ורצוי מאוד שזה יקרה במהירות 🙂

השאלה מן הסתם היא... איך?

בקודקס (המערכת ליצירת ההכנסות שלנו), הוצאנו את המושג ״ניחוש״ מהתהליך באמצעות פורמולה פשוטה ומאוד יעילה שעוזרת ללקוחות שלנו לגרום ללידים שלהם לתאם שיחות.

לפורמולה קראנו מגבר הסמכות. ולמי שלא שמע, מגבר הסמכות הוא בעצם וידיאו שאנו מציגים ללידים שלנו (לרוב בדף תודה) לפני שאנחנו מציעים להם לעלות לשיחה (כדי להפוך אותם ללקוחות פוטנציאליים לוהטים).

איך עובד המגבר? הנה זה ב-3 שלבים פשוטים:

שלב #1.. תחילה נמסגר את מגבר הסמכות שלנו עם הבטחה, כותרת והוכחה.
ההבטחה תגרום להם להביע עניין וההוכחה תעזור להם להמשיך בצפייה (ולא לנטוש את הדף).

שלב #2.. אחרי זה, נבסס את הבעיה ונראה להם את הצעדים לפתרון הבעיה. זהו התוכן העיקרי במגבר.

שלב #3.. לבסוף, נעשה זום אווט לתכנית הדגל שלנו, נציג את מפת הדרכים המלאה ונקרא באופן ישיר לפעולה.

זהו כמובן רק חלק אחד קטן מהקודקס שלנו, מערכת שלמה שעוזרת לאנשים בדיוק כמוך להגדיל במהירות את ההכנסות שלהם ב-90 יום או פחות, ללא כל הלחצים מיותרים, קורסים חסרי תועלת או לזרוק הון תועפות על שיווק שלא עובד… והכל כדי שיוכלו לנוע בביטחון ליצירת 7 ספרות או יותר.

רוצה לראות דוגמא למגבר סמכות עובד?

לחיצה כאן תציג לך את אחד ממגברי הסמכות שלנו 🙂

נדבר בקרוב
ערן
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

יכול לעניין אותך:

02/05/2022
מה חשוב יותר, שיווק או מכירות?

התשובה הקצרה היא, ש״מכירות״ בא לפני ״שיווק״. הסיבה לכך היא ש״שיווק״ היא בעצם מערכת (סיסטם) וה״מכירות״ הן חלק ממנה. עסק מתחיל בלי שיווק… עם פה לאוזן + הנחות ״מיוחדות״ לחברים. אז למה בכלל צריך שיווק? כי שיווק זה צמיחה, צמיחה צפויה ויציבה… דבר שכל עסק שרוצה לגדול צריך 🙂 היתרון הגדול של ״שיווק״ על ״מכירות״ […]

28/04/2022
4 סוגים של בעלי עסקים

למה זה חשוב? כדי להבין מי הם הלקוחות ש״קל יותר״ להצליח איתם (בשוק ה- B2B), ואולי גם להבין טוב יותר את העסק שלכם 🙂 אז בואו ננסה לאפיין אותם, להבין איך מזהים אותם? ואיך תכלס מתמודדים איתם? #1 מקבלי ההחלטות ללא ספק בעלי העסקים המועדפים עליי (דה. ברור)… פשוט כי קל יותר לעזור להם להצליח […]

24/04/2022
היכן מתחבא השוק האידיאלי שלך?

נכון?… כן, עד כאן הכל ברור 🙂 אז איך עושים זאת? (האמת שזה דיי פשוט)… עושים זאת ע״י עבודה עם קהל מדוייק שממלא אותכם בתשוקה של ״לעזור להם לפתור את הבעיה הנכונה״… כי זה צעד סופר חשוב בדרך ליצירת עסק שיעמוד בציפיות שלכם ביחד עם העתיד הכלכלי שרציתם. אז הנה לכם פריימוורק שיוכל להבטיח לכם […]

1 2 3 8
לכל המאמרים
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

כיצד לקבל תשלום על סדנאות וירטואליות קצרות...

ואז, להשתמש בתהליך פשוט כדי להפוך את משתתפי הסדנאות ללקוחות הדגל שלך!

לפרטים נוספים
cross