סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

כיצד לעזור ללקוח שלך לבחור את הבחירה הנכונה ולסגור איתך מיד בלי דחיינות?

אני מניח שכולנו מכירים את ההרגשה שאנו צריכים להתחיל משהו חדש אבל לא באמת מצליחים לעשות את הצעד הדרוש. אולי אנחנו בוחרים את הדבר הלא נכון? מה אם נתחיל והכל יקרוס? איך נדע אם זה מתאים לי? לעיתים קרובות זה גם מלווה בכאבי בבטן, מתחים בחזה, והרגשה של סלידה מהרעיון עצמו.

אולי עדיף לנו להתאפק, לישון על זה, לקבל עוד משוב ובסוף להבין מה הדבר ש״נכון לנו״ לעשות!?

נכון, זה קורה לכולם,

אבל מה אם זה קורה ללקוח הפוטנציאל המושלם שלנו? אותו לקוח שבדיוק סיימנו איתו שיחה אליפות, יש 100% התאמה, אנו בטוחים ב- 200% שאנו באמת יכולים לעזור לו להגיע למטרה שלו… לא נשארה על השולחן ההתנגדות שלא פתרנו… וכל מה שנותר לו זה לקחת את ה״החלטה הנכונה״ וכולנו כבר יודעים בדיוק מה אמורה להיות ה״החלטה״.

אבל לפני כן, בואו נדבר על

הסימפטום

קוראים לזה שיתוק ניתוחי (בעל שם שהרבה יותר מדליק באנגלית ״Paralysis by Analysis״) ובקיצור זה מצביע על חוסר יכולת לקבל החלטה בגלל חשיבה יתרה על בעיה. סוג מסוים של דחיינות.
תוצאת השיתוק היא חוסר יכולת לבחור, וכתוצאה מכך גם חוסר יכולת להתקדם.
וזה קורה כאשר אנו דוחים את נטילת ההחלטה על נקיטת פעולה לעתיד… ובכל פעם שאנחנו רוצים לחשוב על זה. אנו יוצרים במוחנו מתח. מעדיפים לא להתמודד עם המתח הזה ומעכבים את נקיטת אותה הפעולה בעוד קצת. לתמיד.

איך מתמודדים עם זה?

הדרך להתמודדות עם שיתוק ניתוחי, מצריכה מאיתנו להתמודד עם שתי היבטים עיקריים:

רציונליזציה: לספק הסבר רציונלי להתנהגות בלתי רציונלית ע״י יצירת נתיב חשיבה ברור שיעזור לנו להימנע מהתירוץ ולהגיע להחלטה.

הפחד הבסיסי: לשכנע את המובן מאליו - השיתוק והדחיינות אינם מועילים לכלום. זה רק ימנע נטילת ההחלטה על נקיטת פעולה. זה רק ימנע עשייה. לכן צריך לפנות לאסטרטגיות שידחפו אותנו מעבר לזה.

ורק על ידי התמודדות עם שני ההיבטים הללו יחד, ניתן לרפא שיתוק ניתוחי!

אז, איך עושים את זה?

איך עוזרים ללקוח שלך לבחור את הבחירה הנכונה לו היום, ללא שיתוק וללא דחיינות?

וזאת מן הסתם בהנחה שאנחנו 100% בטוחים שאנו באמת יכולים לעזור לו להגיע למטרה שלו…

שימו לב: זהו כלי פשוט וחזק… וחשוב לא לעשות בו שימוש לרע! כי רוב הסיכויים שזה יחזור אליכם כמו בומרנג.

שלב #1.. מכינים מראש רשימה של שאלות מפתח שיעזרו ללקוח לקבל החלטה. שאלות כמו:

בידול: מה הם ההבדלים בין התוכנית שלי לעומת X?

ביטחון: עד כמה אתה בטוח בתוכנית שלי עם התמיכה שלי וביכולת שלך?

מחויבות: אתה מוכן לפעול כדי לעשות את השינוי הדרוש ולהשיג תוצאות X?

שלב #2.. [עושים זאת יחד עם הלקוח הפוטנציאלי במהלך השיחה] מציירים טבלה, שואלים אותו את השאלות שהכנו מראש וממלאים את הטבלה בפניו…

שלב #3.. ועכשיו שהוכחנו שאין יותר התנגדויות על השולחן ואין סיבה לדחיינות. שואלים שאלה כמו… ״מה בדיוק צריך לקרות היום כדי שתחליט להתקדם?״ או ״כמה זמן התעכבת עד היום ולא השגת היעדים שלך?״

חשוב לי להבהיר שזהו רק מיקרוגרם בתוך צעד אחד קטן על שיחות מכירה, בשלב אחד במערכת הקודקס שלנו... מערכת מדוייקת, צפויה ומוכחת שעוזרת לכל אדם רציני שרוצה לעשות את מה שנדרש ממנו כדי להשיג את יעדי ההכנסות שלו, להגדיל משמעותית את הכנסות העסק, ולנוע בביטחון ליצירת רווחים של 7 ספרות ויותר…

ואם מעניין אותך לשים את ידך על נתיב ברור על כל השלבים המדויקים הנדרשים ממך עכשיו כדי להשיג יעדי ההכנסות שלך? תאם איתי שיחה בקישור מטה…

תאם שיחת אסטרטגיה להשגת יעדי ההכנסות שלך עכשיו!

בשיחה, תוך 30 דקות בלבד, נבין את מצבך המדויק, נראה לך מה מעכב אותך… ונמפה אסטרטגיה ברורה, שלב שלב להשגת יעדי ההכנסות שלך בביטחון וב-90 יום או פחות...

ולבסוף, אם נבין שנוכל לעזור לך להשיג את יעדי ההכנסות שלך מהר יותר… נדבר גם על זה 🙂

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

יכול לעניין אותך:

02/05/2022
מה חשוב יותר, שיווק או מכירות?

התשובה הקצרה היא, ש״מכירות״ בא לפני ״שיווק״. הסיבה לכך היא ש״שיווק״ היא בעצם מערכת (סיסטם) וה״מכירות״ הן חלק ממנה. עסק מתחיל בלי שיווק… עם פה לאוזן + הנחות ״מיוחדות״ לחברים. אז למה בכלל צריך שיווק? כי שיווק זה צמיחה, צמיחה צפויה ויציבה… דבר שכל עסק שרוצה לגדול צריך 🙂 היתרון הגדול של ״שיווק״ על ״מכירות״ […]

28/04/2022
4 סוגים של בעלי עסקים

למה זה חשוב? כדי להבין מי הם הלקוחות ש״קל יותר״ להצליח איתם (בשוק ה- B2B), ואולי גם להבין טוב יותר את העסק שלכם 🙂 אז בואו ננסה לאפיין אותם, להבין איך מזהים אותם? ואיך תכלס מתמודדים איתם? #1 מקבלי ההחלטות ללא ספק בעלי העסקים המועדפים עליי (דה. ברור)… פשוט כי קל יותר לעזור להם להצליח […]

24/04/2022
היכן מתחבא השוק האידיאלי שלך?

נכון?… כן, עד כאן הכל ברור 🙂 אז איך עושים זאת? (האמת שזה דיי פשוט)… עושים זאת ע״י עבודה עם קהל מדוייק שממלא אותכם בתשוקה של ״לעזור להם לפתור את הבעיה הנכונה״… כי זה צעד סופר חשוב בדרך ליצירת עסק שיעמוד בציפיות שלכם ביחד עם העתיד הכלכלי שרציתם. אז הנה לכם פריימוורק שיוכל להבטיח לכם […]

1 2 3 8
לכל המאמרים
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

כיצד לקבל תשלום על סדנאות וירטואליות קצרות...

ואז, להשתמש בתהליך פשוט כדי להפוך את משתתפי הסדנאות ללקוחות הדגל שלך!

לפרטים נוספים
cross