סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

מה חשוב יותר, שיווק או מכירות?

רק לפני שאתן תשובה, חשוב לי לציין כי אני בוחן את השאלה מנקודת מבטו של עסק בתחום השירותים והידע (בתחומים אחרים אני לא מתיימר להבין).

התשובה הקצרה היא, ש״מכירות״ בא לפני ״שיווק״. הסיבה לכך היא ש״שיווק״ היא בעצם מערכת (סיסטם) וה״מכירות״ הן חלק ממנה.

עסק מתחיל בלי שיווק… עם פה לאוזן + הנחות ״מיוחדות״ לחברים.

אז למה בכלל צריך שיווק?

כי שיווק זה צמיחה, צמיחה צפויה ויציבה… דבר שכל עסק שרוצה לגדול צריך 🙂

היתרון הגדול של ״שיווק״ על ״מכירות״ הוא שהמכירה הופכת להיות חלק מהמערכת, וככזאת היא הופכת מ״מחיר מבצע״ ל״מהלך מתוכנן״ עם אחוזי סגירה גבוהים יותר.

דבר אחרון שחשוב להבין…

האקט שרוב בעלי העסקים מגדירים כשיווק, הפרסום עצמו… עושים רק לאחר שמגדירים ויוצרים את הסיסטם השיווקי לעסק על רוב חלקיו. אחרת הפרסום הופך להימור.

ולעומת זאת, מכירות עושים כבר בשלב הרעיון, לפני ההשקעה (גם אם זה רק על הנייר) 🙂

רוצים שאמחיש לכם איך יראה סיסטם כזה בעסק שלכם?

לחצו כאן לקבלת גישה מלאה לאווטאר המושלם - חינם.

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

יכול לעניין אותך:

28/04/2022
4 סוגים של בעלי עסקים

למה זה חשוב? כדי להבין מי הם הלקוחות ש״קל יותר״ להצליח איתם (בשוק ה- B2B), ואולי גם להבין טוב יותר את העסק שלכם 🙂 אז בואו ננסה לאפיין אותם, להבין איך מזהים אותם? ואיך תכלס מתמודדים איתם? #1 מקבלי ההחלטות ללא ספק בעלי העסקים המועדפים עליי (דה. ברור)… פשוט כי קל יותר לעזור להם להצליח […]

24/04/2022
היכן מתחבא השוק האידיאלי שלך?

נכון?… כן, עד כאן הכל ברור 🙂 אז איך עושים זאת? (האמת שזה דיי פשוט)… עושים זאת ע״י עבודה עם קהל מדוייק שממלא אותכם בתשוקה של ״לעזור להם לפתור את הבעיה הנכונה״… כי זה צעד סופר חשוב בדרך ליצירת עסק שיעמוד בציפיות שלכם ביחד עם העתיד הכלכלי שרציתם. אז הנה לכם פריימוורק שיוכל להבטיח לכם […]

18/04/2022
פרסום בפייסבוק, או פרסום בגוגל, זו השאלה?

אז, כנגד ארבעה קהלים דיבר המפרסם: אחד משלנו, אחד רשע, אחד תם ואחד שאינו יודע לשאול… אחד משלנו הוא הקהל הליבה שלנו, זה שמכיר אותנו, יכול להיות שהוא לקוח, נמצא באחד הרשימות או הקבוצות או דומה. זהו קהל חם ואיכותי מאוד שבאופן עקרוני קל יחסית למכור לו… אנו לא באמת צריכים את גוגל או פייסבוק […]

1 2 3 8
לכל המאמרים
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

כיצד לקבל תשלום על סדנאות וירטואליות קצרות...

ואז, להשתמש בתהליך פשוט כדי להפוך את משתתפי הסדנאות ללקוחות הדגל שלך!

לפרטים נוספים
cross