סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

כמה עולה ליד?

האמת שזו באמת שאלה טובה... ותמיד קשה לקבל תשובה רצינית כששואלים את השאלה. אני מניח שכבר שמעת את התשובה המעצבנת: ״זה תלוי״... אז לצערי התשובה הזאת נכונה, אבל, בואו ננסה להבין במה זה באמת תלוי?

זה תלוי בשוק שלך

החדשות הטובות הן שאנו רואים סטנדרט מסויים. ולא, המחיר לא באמת עלה בשנה האחרונה כפי שהרבה אומרים... אז מהו הסטנדרט הזה?
קהל BTB (קהל עסקי): מחיר טוב לליד הוא 20 ₪. זהו מחיר הליד הממוצע שאתם אמורים לשאוף אליו. כמובן שאפשר לשפר את זה (ראו תמונה)...

קהל BTC (קהל פרטי): מחיר טוב לליד הוא 10 ₪. בתחומים מסוימים בשוק הזה אנו גם רואים לידים בפחות משקל. אז ברור כשמש שאפשר לשפר גם את זה...

זה תלוי במסרים שלך

המסר שלך חייב לדבר באופן ישיר לאתגרים, בעיות, רצונות וחלומות של הלקוח שלך אחרת כל מה שנעשה לא באמת יעבוד. המסר גם חייב לשרת את המוצר שלך, כלומר אנחנו רוצים לעזור להם לפתור בעיה הקשורה למוצר.
ולא פחות חשוב, המסר שלך חייב להיות עקבי בתהליך שלך, כלומר בפוסטים שלך, בדף ההרשמה והתודה.

זה תלוי במחיר לקליק

כן, אבל לא באמת צריכים להתייחס לזה כי אם תשמרו על תהליך עקבי כפי שתיארתי מקודם, כנראה שיחסי ההמרה שלכם יעמדו על 50% קליק לליד (ראו תמונה)...

זה תלוי ביצירת לידים חמים

ממש לא! כל ליד (שמגיע משיווק) בתחילת דרכו הוא ליד קר... כי המציאות היא, שלאף אחד אין זמן, כולם עסוקים מדי, מוסחי דעת מדי. אנחנו ממש לא מעניינים אותם וגרוע מכך, גם מה שיש לנו להציע - כלל לא מעניין אותם.
לכן ליד הוא קר, ותפקידינו לחמם אותו ולהפוך אותו ללקוח פוטנציאלי לוהט. אבל זה כבר סיפור לפוסט אחר 🙂

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

יכול לעניין אותך:

02/05/2022
מה חשוב יותר, שיווק או מכירות?

התשובה הקצרה היא, ש״מכירות״ בא לפני ״שיווק״. הסיבה לכך היא ש״שיווק״ היא בעצם מערכת (סיסטם) וה״מכירות״ הן חלק ממנה. עסק מתחיל בלי שיווק… עם פה לאוזן + הנחות ״מיוחדות״ לחברים. אז למה בכלל צריך שיווק? כי שיווק זה צמיחה, צמיחה צפויה ויציבה… דבר שכל עסק שרוצה לגדול צריך 🙂 היתרון הגדול של ״שיווק״ על ״מכירות״ […]

28/04/2022
4 סוגים של בעלי עסקים

למה זה חשוב? כדי להבין מי הם הלקוחות ש״קל יותר״ להצליח איתם (בשוק ה- B2B), ואולי גם להבין טוב יותר את העסק שלכם 🙂 אז בואו ננסה לאפיין אותם, להבין איך מזהים אותם? ואיך תכלס מתמודדים איתם? #1 מקבלי ההחלטות ללא ספק בעלי העסקים המועדפים עליי (דה. ברור)… פשוט כי קל יותר לעזור להם להצליח […]

24/04/2022
היכן מתחבא השוק האידיאלי שלך?

נכון?… כן, עד כאן הכל ברור 🙂 אז איך עושים זאת? (האמת שזה דיי פשוט)… עושים זאת ע״י עבודה עם קהל מדוייק שממלא אותכם בתשוקה של ״לעזור להם לפתור את הבעיה הנכונה״… כי זה צעד סופר חשוב בדרך ליצירת עסק שיעמוד בציפיות שלכם ביחד עם העתיד הכלכלי שרציתם. אז הנה לכם פריימוורק שיוכל להבטיח לכם […]

1 2 3 8
לכל המאמרים
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

כיצד לקבל תשלום על סדנאות וירטואליות קצרות...

ואז, להשתמש בתהליך פשוט כדי להפוך את משתתפי הסדנאות ללקוחות הדגל שלך!

לפרטים נוספים
cross