rain on me bg

כיצד ממטירים ״גשם של לידים״ על העסק וסוגרים לקוחות ע״פ ציפיות בלי טעויות מיותרות?

רוצה גשם של לידים?

אין לי מושג מי המציא את המושג ״גשם של לידים״, אבל אני מאוד אוהב אותו ואני משתמש בו כל הזמן.
( אולי זה הייתי אני? 🙂 )

עכשיו למרות שכל ילד יכול להבין את הכוונה מאחורי ״גשם של לידים״, הבעיה היא שכמושג הוא לא שווה כלום, והשאלה היא היכן טמונה הבעיה?

אז כדי לענות על הבעיה, ננסה להסתכל על התוצאות שהשגת עד היום.

וכאן ישנן 3 אפשרויות:

#1 – אין לי מספיק לידים
#2 – הלידים שלי הם פח
#3 – אין לי מכירות

אני מניח שיהיה לך קל להסכים איתי שאני לא מכיר את העסק שלך. אבל אין לי צל של ספק שאם יש בך רצון להשיג ״גשם של לידים״, לפחות אחת מהאפשרויות הללו מצלצלות לך כמו בעיה בעסק שלך.

איך פותרים בעיה שכזאת?

הנה 3 תשובות מהירות שיעזרו לך להבין מה תכלס צריך לתקן כדי לפתור כל אחת מהבעיות הללו…

#1 – אין לך מספיק לידים, כי אינך יודע מה הקהל שלך באמת רוצה או כיצד לפנות אליו.
#2 – הלידים שלך הם פח בגלל שחסר לך תהליך שיהפוך את הלידים הקרים שלך לחמים.
#3 – ואין לך מכירות כי ההצעה שלך לא מדוייקת מספיק.

המשותף כאן ל-3 הבעיות, הוא שורש כל הבעיות.
או, במילים אחרות…

כיצד ממטירים ״גשם של לידים״ על העסק וסוגרים לקוחות ע״פ ציפיות בלי טעויות מיותרות?

שאלה יפה, לא?

הסוד טמון בסדר של השלבים שאני הולך להציג כאן… אלו הן בדיוק אותם 3 השלבים שכל עסק שמוכר את המומחיות שלו בעולם עושה כדי לדייק ולהתמקצע בעסק שלו.

אני יודע שזה עובד, כי זה בדיוק מה שעשיתי בעסק שלי ובדיוק מה שעשיתי יחד עם כל הלקוחות המדהימים שלי 🙂

אז, הנה 3 השלבים ליצירת ״גשם של לידים״ אמיתי בסדר הנכון…

#1 – הגדרות

ראשית העסק שלך חייב הגדרות בסיסיות. אני מתכוון ל…

– הגדרת קהל מדוייקת, כדי לדייק את מה שהם רוצים או לא רוצים…

– הצעה מדוייקת, כזאת שיכולה להסביר לקהל שלך במהירות בדיוק מה העסק שלך מציע עבורם. איך כל זה עובד ומה בדיוק יצא להם מכל זה…

– ולבסוף חשוב גם להגדיר מסרים חדים, מדוייקים וברורים מאוד. מסרים הם המיתוג של העסק שלך, הם כוללים את אותם הדברים שאנו רוצים לחזור עליהם שוב, שוב ושוב. דרך אגב גם המיתוג הויזואלי שלך הוא חלק בלתי נפרד מהמסרים שלך.

בלי ההגדרות הללו, כל מה שנעשה לא באמת שווה... רק נתחרבש במקום ולא נתקדם לשום מקום.

#2 – סיסטם

סיסטם הוא שם מפואר לתכנים שאנו מגישים לקהל לפי סדר מסויים כדי לקדם אותם ליעדים משותפים (שלהם ושל העסק שלך). יש להשתמש כאן בתכנים בעלי ערך עבורם והם כאן כדי לעזור להם. מנקודת המבט של העסק, תכנים אלו יוצרים סמכות, מחממים את הקשר ומקדמים מכירות.

תכנים אלו מבוססים על ההגדרות מהשלב הקודם. אסור לסטות מהם. הם חייבים להיות מדוייקים ולכלול את המסרים שהגדרנו.

שיחת המכירה היא 100% חלק מהסיסטם הזה ואנו חייבים להתייחס אליה כתוכן מדוייק שיש להכין אותו.

המשמעות של סיסטם היא מערכת. ומערכת במקרה שלנו, היא אוסף של כלים שמכילים תכנים.

חלקי המערכת משתנים ע״פ הגדרות העסק. בעסקים שמוכרים את המומחיות שלהם מקובל למצוא דפי הרשמה, תודה, דפי מכירה והמון מיילים שמנוהלים ע״י אוטומציות בתוך מערכת ניהול הלקוחות של העסק.

מצד אחד, בלי סיסטם אין באמת דרך שתאפשר לעסק ליישם את ההגדרות שלו. מצד שני, בלי הגדרות סביר להניח שהסיסטם לא יצליח להשיג את מטרות העסק.

#3 – גשם של לידים

חזרנו להתחלה, רק שההתחלה היא הסוף במקרה שלנו 🙂

כי אנו חייבים לידים כדי להניע את הסיסטם כדי שהוא יצליח להשיג עברנו את הגדרות העסק.

כן, הבנת נכון, זה חלק מאוד פשוט.

כי כל מה שאנחנו צריכים זה טראפיק. תנועה כלשהי אשר תשלח את הקהל המתעניין לתוך הסיסטם שלנו. התנועה יכולה להיות אורגנית וכמובן גם ממומנת.

אז, אם יש לנו את כל חלקי המערכת שבתוכם יושב תוכן מדויק שנוצר בדיוק על פי ההגדרות שלנו… הצלחנו להמטיר ״גשם של לידים״ על העסק ולסגור לקוחות ע״פ ציפיות בלי טעויות מיותרות!

וזו הדרך הכי מהירה שאני מכיר ליצירת גידול משמעותי בהכנסות.

לסיכום, הסדר כאן הוא החשוב! הכל מתחיל בהגדרות, לאחר מכן סיסטם ולבסוף לידים.

ואם בא לך שהצוות שלי ואני נעזור לך להבין איך כל זה נראה תחת זכוכית המגדלת של העסק שלך. נשמח 🙂

לחיצה כאן ואנחנו שם

cross chevron-down