סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

חוק הקיבינימט: הסוד למכירת הדברים שלך באינטרנט שהמשווקים המקצוענים לא רוצים שתדע

בשיווק דיגיטלי יש כלל העונה לשם קיבינימט. מה זה אומר, קיבינימט? אנסה להסביר את זה כאן.

רק לפני שנתחיל אומר,

אם מעניין אותך להבין כיצד להגדיל את הכנסות העסק שלך במהירות ולמכור מוצרים בקלות, פשוט הירשם להדרכה החינמית כאן.

לעיניננו,

שמעת על עקרון פארטו?

המכונה גם כלל 80/20?

פארטו (Pareto) נקרא על שם הכלכלן האיטלקי וילפרדו פארטו, שבשנת 1906 מצא כי 80% מהאדמות באיטליה היו בבעלות 20% מהאוכלוסייה.

העיקרון קובע כי ברוב המכריע של האירועים, בערך 80% מההשפעות מגיעות מ -20% מהגורמים - והוא כמובן צמח והפך לכלל אצבע נפוץ בעולם העסקים כיום.

עיקרון זה גם משמש אותנו במכירות. רק בהגזמה.

כאשר 90% עד 95% מהמכירות מגיעות מ - 5% עד 10% מהאנשים.

ולכן השאלה היא:

כיצד נגדיל את המכירות מבלי להגדיל את תקציב השיווק?

או במילים אחרות, כיצד נוכל להשפיע (לטובתינו) על המשוואה הזאת?

ולשם כך נחזור לקיבינימט שלנו -:)

אנחנו אומרים, קיבינימט כש...

  • הם לא נרשמים, או
  • הם נרשמים אבל לא מורידים או לא צופים,
  • קיבינימט הם מעוניינים אבל לא רוכשים...

מוכר לך?

נראה לי שהבנת את העיקרון.

הכלל הפשוט הזה אומר:

על כל קיבינימט אחד - שלח לפחות פולואפ אחד.

האמת, שלח יותר מאחד. הרבה יותר.

כי ככל שנשלח יותר - כך נמכור יותר.

שווה לנסות, לא?

אם לא אמרתי, את הפולואפ ניתן לשלוח במייל, הודעת טקסט, טלפון, על הבר או בכל מדיום אחר...

הפולואפ אחראי ללפחות 70% מהמכירות שלנו בעסק.

מדהים עד כמה שזה עובד.

לכן,

אם מעניין אותך להבין כיצד להגדיל את הכנסות העסק שלך במהירות ולמכור מוצרים בקלות? גם אם אף אחד לא שמע עליך מעולם ומבלי להסתבך...

לחץ כאן והירשם עכשיו להכשרה.

ואם לא ציינתי, ההכשרה היא בחינם -:)

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

כיצד להגדיל את הכנסות העסק שלך במהירות ולמכור מוצרים בקלות?

הכשרה חינמית חדשה
לפרטים נוספים

יכול לעניין אותך:

21/07/2021
למה הפרסום הדיגיטלי בעסק שלך לא עובד?

טעיתי שקראתי את זה בפעם הראשונה: מקור: CNBC בתרגום חופשי לעברית כתוב שצרכנים הוציאו 900 מיליארד דולר יותר ברשת בשנת 2020 ... חשבתי לתומי (דיסלקטי שכזה) ש- 900 מיליארד דולר הוא מחזור המכירות באינטרנט בשנת 2020. נתון מרשים בפני עצמו. אבל זה לא. זה 900 מיליארד דולר גדילה במחזור המכירות באינטרנט. 900 מיליארד דולר יותר […]

12/07/2021
כל ילד בן 3 יודע להעלות פוסטים ולממן אותם

כן, פרסום זה קל (יחסית) לייקים זה פאסה. מנהלי רשתות חברתיות יש קצת פחות מאבני שפה צבועות באדום-לבן. והיום ניתן בקלות למצוא מאות ערוצים שונים לקידום העסק ומיליון הצעות ממקדמים למיניהם (אולי קצת הגזמתי). אני יודע. אמרת לי שהבעיה היא... וכן, אני שומע את זה המון… ״ניסיתי את ״הא״ וגם את ״דא״… זה לא עבד!״ […]

16/06/2021
אם העסק שלך היה כלי שיט ואתה הקפיטן - איך הוא היה נראה?

מומחש? במדריך זה ניצור תמונה לעסק מצליח על כל מרכיביו. תמונה שבקלות תוכל להשוות לעסק שלך. וכדי להמחיש את התמונה - נדמה את העסק שלך לכלי שיט. אז מה בעצם המטרה שלנו כאן? שתהיה לך תמונה ויזואלית שתעזור לך להבין טוב יותר את העסק - סוג של תמונת ראי לעסק שלך. כך תדע מייד, במה […]

לכל המאמרים

סגור לתגובות.

סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

3 סיפורים פשוטים - כדי למכור בלי למכור

 המסלול המהיר למכירת מוצרים ושירותים בדיגיטל מבלי להישמע מכירתי!

לפרטים נוספים
cross