סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

חוק הקיבינימט: הסוד למכירת הדברים שלך באינטרנט שהמשווקים המקצוענים לא רוצים שתדע

בשיווק דיגיטלי יש כלל העונה לשם קיבינימט. מה זה אומר, קיבינימט? אנסה להסביר את זה כאן.

רק לפני שנתחיל אומר,

אם מעניין אותך להבין כיצד להגדיל את הכנסות העסק שלך במהירות ולמכור מוצרים בקלות, פשוט הירשם להדרכה החינמית כאן.

לעיניננו,

שמעת על עקרון פארטו?

המכונה גם כלל 80/20?

פארטו (Pareto) נקרא על שם הכלכלן האיטלקי וילפרדו פארטו, שבשנת 1906 מצא כי 80% מהאדמות באיטליה היו בבעלות 20% מהאוכלוסייה.

העיקרון קובע כי ברוב המכריע של האירועים, בערך 80% מההשפעות מגיעות מ -20% מהגורמים - והוא כמובן צמח והפך לכלל אצבע נפוץ בעולם העסקים כיום.

עיקרון זה גם משמש אותנו במכירות. רק בהגזמה.

כאשר 90% עד 95% מהמכירות מגיעות מ - 5% עד 10% מהאנשים.

ולכן השאלה היא:

כיצד נגדיל את המכירות מבלי להגדיל את תקציב השיווק?

או במילים אחרות, כיצד נוכל להשפיע (לטובתינו) על המשוואה הזאת?

ולשם כך נחזור לקיבינימט שלנו -:)

אנחנו אומרים, קיבינימט כש...

  • הם לא נרשמים, או
  • הם נרשמים אבל לא מורידים או לא צופים,
  • קיבינימט הם מעוניינים אבל לא רוכשים...

מוכר לך?

נראה לי שהבנת את העיקרון.

הכלל הפשוט הזה אומר:

על כל קיבינימט אחד - שלח לפחות פולואפ אחד.

האמת, שלח יותר מאחד. הרבה יותר.

כי ככל שנשלח יותר - כך נמכור יותר.

שווה לנסות, לא?

אם לא אמרתי, את הפולואפ ניתן לשלוח במייל, הודעת טקסט, טלפון, על הבר או בכל מדיום אחר...

הפולואפ אחראי ללפחות 70% מהמכירות שלנו בעסק.

מדהים עד כמה שזה עובד.

לכן,

אם מעניין אותך להבין כיצד להגדיל את הכנסות העסק שלך במהירות ולמכור מוצרים בקלות? גם אם אף אחד לא שמע עליך מעולם ומבלי להסתבך...

לחץ כאן והירשם עכשיו להכשרה.

ואם לא ציינתי, ההכשרה היא בחינם -:)

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

כיצד להגדיל את הכנסות העסק שלך במהירות ולמכור מוצרים בקלות?

הכשרה חינמית חדשה
לפרטים נוספים

יכול לעניין אותך:

02/05/2022
מה חשוב יותר, שיווק או מכירות?

התשובה הקצרה היא, ש״מכירות״ בא לפני ״שיווק״. הסיבה לכך היא ש״שיווק״ היא בעצם מערכת (סיסטם) וה״מכירות״ הן חלק ממנה. עסק מתחיל בלי שיווק… עם פה לאוזן + הנחות ״מיוחדות״ לחברים. אז למה בכלל צריך שיווק? כי שיווק זה צמיחה, צמיחה צפויה ויציבה… דבר שכל עסק שרוצה לגדול צריך 🙂 היתרון הגדול של ״שיווק״ על ״מכירות״ […]

28/04/2022
4 סוגים של בעלי עסקים

למה זה חשוב? כדי להבין מי הם הלקוחות ש״קל יותר״ להצליח איתם (בשוק ה- B2B), ואולי גם להבין טוב יותר את העסק שלכם 🙂 אז בואו ננסה לאפיין אותם, להבין איך מזהים אותם? ואיך תכלס מתמודדים איתם? #1 מקבלי ההחלטות ללא ספק בעלי העסקים המועדפים עליי (דה. ברור)… פשוט כי קל יותר לעזור להם להצליח […]

24/04/2022
היכן מתחבא השוק האידיאלי שלך?

נכון?… כן, עד כאן הכל ברור 🙂 אז איך עושים זאת? (האמת שזה דיי פשוט)… עושים זאת ע״י עבודה עם קהל מדוייק שממלא אותכם בתשוקה של ״לעזור להם לפתור את הבעיה הנכונה״… כי זה צעד סופר חשוב בדרך ליצירת עסק שיעמוד בציפיות שלכם ביחד עם העתיד הכלכלי שרציתם. אז הנה לכם פריימוורק שיוכל להבטיח לכם […]

1 2 3 8
לכל המאמרים
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

כיצד לקבל תשלום על סדנאות וירטואליות קצרות...

ואז, להשתמש בתהליך פשוט כדי להפוך את משתתפי הסדנאות ללקוחות הדגל שלך!

לפרטים נוספים
cross