סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

פרסום בפייסבוק, או פרסום בגוגל, זו השאלה?

אז בואו ננסה לענות על שאלת מיליון הדולר שלפנינו, לפחות בכל הקשור לתחום השירותים והידע האהוב שלנו… ננסה להתמקד בהבדל המהותי שבין פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק… ונשתדל לעשות זאת באווירת הגדה של פסח… מוכנים?

אז, כנגד ארבעה קהלים דיבר המפרסם: אחד משלנו, אחד רשע, אחד תם ואחד שאינו יודע לשאול…

אחד משלנו

הוא הקהל הליבה שלנו, זה שמכיר אותנו, יכול להיות שהוא לקוח, נמצא באחד הרשימות או הקבוצות או דומה. זהו קהל חם ואיכותי מאוד שבאופן עקרוני קל יחסית למכור לו…
אנו לא באמת צריכים את גוגל או פייסבוק כדי להגיע אליו… מצד שני לעשות קמפיין רימרקטינג באחד מהפלטפורמות בהחלט יכול לתרום.

רשע

הוא הקהל שמודע לפתרון. הוא הרשע מכוון שהוא מאוד תחרותי, ברוב המקרים הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה (שבחלק מהמקרים זה לא מה שהוא צריך) וגם יודע כמה הוא מוכן לשלם על זה… ה״רשע״ גדול פי 10 מ״אחד משלנו״ והוא מתאים יותר לעסקים גמישים שמוכנים להתפשר על המחיר או העקרונות שלהם.
את הקהל הזה רצוי לדוג בגוגל, השוק תחרותי (צפו לשוק בנושא המחיר), הקהל קטן יחסית ומחיר הליד גבוהה.

תם

הוא הקהל שמודע לבעיה. הוא תם מכיוון שברוב המקרים הוא לא מודע לפתרון. הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע אבל לא יודע איך לעשות את זה, לכן שילוב בין היכולת שלנו לעזור להם + תהליך נכון זהו הקהל המנצח עבור התחום שלנו. ה״תם״ גדול פי 10 מה״רשע״ והוא מתאים לעסקים שרוצים לצמוח.
את הקהל הזה אפשר למצוא בפייסבוק, היתרון הגדול שהקהל גדול, הוא לא תחרותי במיוחד ומחיר הליד נמוך.

שאינו יודע לשאול

הוא קהל שאינו מודע לבעיה, קשה יותר לעורר בו עניין או רצון ולכן הוא מתאים בעיקר למותגים גדולים יותר. ״שאינו יודע לשאול״ גדול פי 10 מה״תם״ והוא מיועד לצמיחה בלבד.
את הקהל הזה אפשר למצוא בפייסבוק, קהל ענק (כל שאר המדינה לצורך הדוגמה), לכן הוא פחות מומלץ לעסקים קטנים כמונו (עד 10 מיליון).
אז לסיכום,
ברוב המקרים מפרסמים בגוגל לקהל שמודע לפתרון ובפייסבוק לקהל שמודע לבעיה.
לכן, זה הופך את הפרסום בגוגל לתחרותי יותר (לכן יקר יותר) וגם לכזה שמביא תוצאות מהירות יותר לעסקים שגמישים במחיר כמו בוני אתרים...
מצד שני, מי שרוצה למכור את הערך שלו ולא להתחרות על המחיר שיפרסם בפייסבוק... השוק גדול בהרבה, פחות תחרותי… מה הופך את פייסבוק לפלטפורמה מצויינת לצמיחה 🙂
היכן אתם מפרסמים?

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

יכול לעניין אותך:

02/05/2022
מה חשוב יותר, שיווק או מכירות?

התשובה הקצרה היא, ש״מכירות״ בא לפני ״שיווק״. הסיבה לכך היא ש״שיווק״ היא בעצם מערכת (סיסטם) וה״מכירות״ הן חלק ממנה. עסק מתחיל בלי שיווק… עם פה לאוזן + הנחות ״מיוחדות״ לחברים. אז למה בכלל צריך שיווק? כי שיווק זה צמיחה, צמיחה צפויה ויציבה… דבר שכל עסק שרוצה לגדול צריך 🙂 היתרון הגדול של ״שיווק״ על ״מכירות״ […]

28/04/2022
4 סוגים של בעלי עסקים

למה זה חשוב? כדי להבין מי הם הלקוחות ש״קל יותר״ להצליח איתם (בשוק ה- B2B), ואולי גם להבין טוב יותר את העסק שלכם 🙂 אז בואו ננסה לאפיין אותם, להבין איך מזהים אותם? ואיך תכלס מתמודדים איתם? #1 מקבלי ההחלטות ללא ספק בעלי העסקים המועדפים עליי (דה. ברור)… פשוט כי קל יותר לעזור להם להצליח […]

24/04/2022
היכן מתחבא השוק האידיאלי שלך?

נכון?… כן, עד כאן הכל ברור 🙂 אז איך עושים זאת? (האמת שזה דיי פשוט)… עושים זאת ע״י עבודה עם קהל מדוייק שממלא אותכם בתשוקה של ״לעזור להם לפתור את הבעיה הנכונה״… כי זה צעד סופר חשוב בדרך ליצירת עסק שיעמוד בציפיות שלכם ביחד עם העתיד הכלכלי שרציתם. אז הנה לכם פריימוורק שיוכל להבטיח לכם […]

1 2 3 8
לכל המאמרים
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

כיצד לקבל תשלום על סדנאות וירטואליות קצרות...

ואז, להשתמש בתהליך פשוט כדי להפוך את משתתפי הסדנאות ללקוחות הדגל שלך!

לפרטים נוספים
cross