הוא אמר לי שזה יקר לו…

מה (לא) לעשות כשהלקוח הפוטנציאלי שלך אומר לך שהמוצר או השירות שלך יקר לו?

ערן כץ
11-04-22

הפירוש של ״יקר״ הוא ״שמע, תעזוב אותי, אין לי כוח בשבילך, לא הבנתי מה אתה רוצה ממני ואם לא היה לי לא נעים גם הייתי מנתק לך את השיחה עכשיו – בפרצוף״

העיקרון הוא שפשוט אסור להגיע לשם. כי כאשר מגיעים לשם בשיחת המכירה קשה לחזור אחורה. ה״יקר״ מתקבע במוח וכדי להוציא את ה״יקר״ מהמוח צריך להיות איש מכירות מקצוען (כזה שיודע למכור קרח לאסקימוסים) ורובנו כמובן לא כאלו.

אבל כבעלי עסקים בתחום בכל זאת יש לנו יתרון, רובנו יודעים לעזור ללקוחות שלנו. לפתור בעיות.

ולכן אסור לנו ״למכור״. אנחנו חייבים להראות את הערך במה שאנחנו עושים… ואם נעשה את זה נכון ה״יקר״ כבר לא באמת יקר והמכירה הופכת לבקשה מצד הפוטנציאלי.

הסוד הוא…

לתת ״מחיר״ רק אחרי שברור לנו ב- 100% שהם הבינו את הערך. ואם אנחנו לא בטוחים, אז לא לתת ״מחיר״. פשוט להוריד אותם מהשיחה בצורה נעימה ויפה (כי הסיכוי הוא אפסי וחבל לנו על הזמן)… והבונוס הוא שזה הופך שיחת מכירה לשיחה מאוד נעימה. שיחה של ערך. כיף 🙂

אז, מי שרוצה לעלות לשיחת מכירה כדי שלא אמכור לו כלום… תמיד מוזמן – לחצו כאן 🙂

ערן כץ

עוזר לבעלי עסקים בתחום השירותים והידע (יועצים, מאמנים, יוצרי תוכן, סוכנויות וכל מה שביניהם) להגדיל משמעותית את הכנסות העסק שלהם במשרה מלאה.

יכולים גם לעניין אותך