סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

הוא אמר לי שזה יקר לו...

מה (לא) לעשות כשהלקוח הפוטנציאלי שלך אומר לך שהמוצר או השירות שלך יקר לו?

הפירוש של ״יקר״ הוא ״שמע, תעזוב אותי, אין לי כוח בשבילך, לא הבנתי מה אתה רוצה ממני ואם לא היה לי לא נעים גם הייתי מנתק לך את השיחה עכשיו - בפרצוף״

העיקרון הוא שפשוט אסור להגיע לשם. כי כאשר מגיעים לשם בשיחת המכירה קשה לחזור אחורה. ה״יקר״ מתקבע במוח וכדי להוציא את ה״יקר״ מהמוח צריך להיות איש מכירות מקצוען (כזה שיודע למכור קרח לאסקימוסים) ורובנו כמובן לא כאלו.

אבל כבעלי עסקים בתחום בכל זאת יש לנו יתרון, רובנו יודעים לעזור ללקוחות שלנו. לפתור בעיות.

ולכן אסור לנו ״למכור״. אנחנו חייבים להראות את הערך במה שאנחנו עושים... ואם נעשה את זה נכון ה״יקר״ כבר לא באמת יקר והמכירה הופכת לבקשה מצד הפוטנציאלי.

הסוד הוא...

לתת ״מחיר״ רק אחרי שברור לנו ב- 100% שהם הבינו את הערך. ואם אנחנו לא בטוחים, אז לא לתת ״מחיר״. פשוט להוריד אותם מהשיחה בצורה נעימה ויפה (כי הסיכוי הוא אפסי וחבל לנו על הזמן)... והבונוס הוא שזה הופך שיחת מכירה לשיחה מאוד נעימה. שיחה של ערך. כיף 🙂

אז, מי שרוצה לעלות לשיחת מכירה כדי שלא אמכור לו כלום... תמיד מוזמן - לחצו כאן 🙂

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

יכול לעניין אותך:

02/05/2022
מה חשוב יותר, שיווק או מכירות?

התשובה הקצרה היא, ש״מכירות״ בא לפני ״שיווק״. הסיבה לכך היא ש״שיווק״ היא בעצם מערכת (סיסטם) וה״מכירות״ הן חלק ממנה. עסק מתחיל בלי שיווק… עם פה לאוזן + הנחות ״מיוחדות״ לחברים. אז למה בכלל צריך שיווק? כי שיווק זה צמיחה, צמיחה צפויה ויציבה… דבר שכל עסק שרוצה לגדול צריך 🙂 היתרון הגדול של ״שיווק״ על ״מכירות״ […]

28/04/2022
4 סוגים של בעלי עסקים

למה זה חשוב? כדי להבין מי הם הלקוחות ש״קל יותר״ להצליח איתם (בשוק ה- B2B), ואולי גם להבין טוב יותר את העסק שלכם 🙂 אז בואו ננסה לאפיין אותם, להבין איך מזהים אותם? ואיך תכלס מתמודדים איתם? #1 מקבלי ההחלטות ללא ספק בעלי העסקים המועדפים עליי (דה. ברור)… פשוט כי קל יותר לעזור להם להצליח […]

24/04/2022
היכן מתחבא השוק האידיאלי שלך?

נכון?… כן, עד כאן הכל ברור 🙂 אז איך עושים זאת? (האמת שזה דיי פשוט)… עושים זאת ע״י עבודה עם קהל מדוייק שממלא אותכם בתשוקה של ״לעזור להם לפתור את הבעיה הנכונה״… כי זה צעד סופר חשוב בדרך ליצירת עסק שיעמוד בציפיות שלכם ביחד עם העתיד הכלכלי שרציתם. אז הנה לכם פריימוורק שיוכל להבטיח לכם […]

1 2 3 8
לכל המאמרים
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

כיצד לקבל תשלום על סדנאות וירטואליות קצרות...

ואז, להשתמש בתהליך פשוט כדי להפוך את משתתפי הסדנאות ללקוחות הדגל שלך!

לפרטים נוספים
cross