סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
תאם שיחה
EN

כיצד ליצור ״בום״ של שיחות מכירה שימלאו לך את היומן במהירות?

ליומן שלך יש קצת חום? חסרות לך שיחות מכירה כדי להשלים את החודש? הגעת למקום הנכון!

הנה פתרון קל ומהיר שאפשר ליישם במהירות כדי למלא את היומן שלך במהירות
( או לשמור ליום גשום שמצריך ממך לעשות קצת ״בום״ 🙂

אני רוצה להציג בפניך רצף בן 3 מיילים פשוטים. רצף גאוני שמתאים לכל מי שמוכר את הידע שלו (כשירות או מוצר) ורוצה למלא את היומן שלו עם שיחות מכירה במהירות. (אין בעיה לשלוח את הרצף הזה גם אחת לשלושה חודשים עם שינויים קלים).

הלקוחות שלנו שהשתמשו ברצף הזה בדיוק סגרו עשרות עד מאות שיחות ב- 3 ימים בלבד. תלוי כמובן בגודל הרשימה…

והתשובה לשאלתך היא כן,

זה עובד מצויין גם עם רשימות קטנות…

וזה גם עובד ברשתות חברתיות!

איך זה עובד?

כל מה שצריך זה:

ראשית יש להבין מה הם שלושת הדברים שהקהל שלך הכי רוצה.

חשוב: למי שלא יודע מה הם רוצים, אני מאוד ממליץ לשאול אותם במקום לנחש… כדי שהרצף הזה יעבוד כמצופה ממנו, חובה להשתמש בשלושת הדברים שהקהל הכי רוצה ולא מה שהכי בא לך למכור.

ואז פשוט לשלוח להם את הרצף הזה להציע להם עזרה, להשיג עבורם או ביחד איתם את אותם הדברים שהם רוצים.

בפעם האחרונה שלחתי רצף שכזה, מספר התגובות היו מאוד מאוד מפתיעות.

אם אני צריך לנחש, זה עובד…

1. כי זה מה שאנשים רוצים
2. כי זה ברור, ישיר ולעניין
3. וכי זה עד כדי כך פשוט 🙂

הנה הצעד הבא שלך:
לחיצה כאן תאפשר לך להוריד את התסריט המלא... וליצור ״בום״ של שיחות מכירה שימלאו לך את היומן במהירות 🙂

הכותב: ערן כץ

אני עוזר ללקוחות שלי להגדיל הכנסות ולגייס לקוחות לעסק שלהם במשרה מלאה כבר 13 שנה. רוב הלקוחות שלי דומים לעסק שלי והייתי מגדיר אותם כ״שירותים מקצועיים״ ו- ״מוצרי ידע״ — תחום ההתמחות שלי.

יכול לעניין אותך:

02/05/2022
מה חשוב יותר, שיווק או מכירות?

התשובה הקצרה היא, ש״מכירות״ בא לפני ״שיווק״. הסיבה לכך היא ש״שיווק״ היא בעצם מערכת (סיסטם) וה״מכירות״ הן חלק ממנה. עסק מתחיל בלי שיווק… עם פה לאוזן + הנחות ״מיוחדות״ לחברים. אז למה בכלל צריך שיווק? כי שיווק זה צמיחה, צמיחה צפויה ויציבה… דבר שכל עסק שרוצה לגדול צריך 🙂 היתרון הגדול של ״שיווק״ על ״מכירות״ […]

28/04/2022
4 סוגים של בעלי עסקים

למה זה חשוב? כדי להבין מי הם הלקוחות ש״קל יותר״ להצליח איתם (בשוק ה- B2B), ואולי גם להבין טוב יותר את העסק שלכם 🙂 אז בואו ננסה לאפיין אותם, להבין איך מזהים אותם? ואיך תכלס מתמודדים איתם? #1 מקבלי ההחלטות ללא ספק בעלי העסקים המועדפים עליי (דה. ברור)… פשוט כי קל יותר לעזור להם להצליח […]

24/04/2022
היכן מתחבא השוק האידיאלי שלך?

נכון?… כן, עד כאן הכל ברור 🙂 אז איך עושים זאת? (האמת שזה דיי פשוט)… עושים זאת ע״י עבודה עם קהל מדוייק שממלא אותכם בתשוקה של ״לעזור להם לפתור את הבעיה הנכונה״… כי זה צעד סופר חשוב בדרך ליצירת עסק שיעמוד בציפיות שלכם ביחד עם העתיד הכלכלי שרציתם. אז הנה לכם פריימוורק שיוכל להבטיח לכם […]

1 2 3 8
לכל המאמרים
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי | אילו העסק שלך היה יכול לדבר?

סימפלי

בית מלאכה דיגיטלי

הכשרה חדשה מבית סימפלי חושפת:

כיצד לקבל תשלום על סדנאות וירטואליות קצרות...

ואז, להשתמש בתהליך פשוט כדי להפוך את משתתפי הסדנאות ללקוחות הדגל שלך!

לפרטים נוספים
cross