הכשרה חדשה חושפת: איך

למכור מוצרים ושירותים בדיגיטל כמו משוגעים

גם אם אף אחד לא שמע עליך מעולם!

להפוך זר ללקוח

״כל ילד בן 3 יודע להעלות פוסטים ולממן אותם״

כן, זה נכון. פרסום זה קל (יחסית)

לייקים זה פאסה.

מנהלי רשתות חברתיות יש קצת פחות מאבני שפה צבועות באדום-לבן.

והיום ניתן בקלות למצוא מאות ערוצים שונים לקידום העסק
ומיליון הצעות ממקדמים למיניהם (אולי קצת הגזמתי).

אני שומע את זה המון…

״ניסיתי את ״הא״ וגם את ״דא״… זה לא עבד!״
״עזוב אותי מזה… ניסיתי… זה לא עובד! ברור!! לא? מה לא הבנת?!״
האמת, שאת האחרון לא באמת שמעתי. אבל אני לגמרי מדמיין את זה קורה 🙂

עכשיו… שלא תבינו אותי לא נכון.

הם צודקים. לפחות רובם צודקים וזה באמת - לא עבד עבורם.

ויש גם כאלה...

הם מצאו מנהל מדיה חברתית תותח. זהב. יצירתי. הכי נחמד שיש… פשוט אלוף!!!

הם עובדים איתו שנתיים. הוא משקיע את הנשמה...

מקבלים ים של פירגונים ״וואו איזה פוסט מדהים״ או ״מי עושה לך את המדיה? הוא אלוף, כמה הוא עולה?״

אבל האם הם באמת רואים תוצאות מהפעילות הזאת?

האם זה באמת שווה להם 1,500 עד 3,000 ₪ לחודש?

התשובה הקצרה היא

לא.

לא. לפחות ב-98% מהמקרים.

מדיה חברתיתי לבדה אינה סוגרת לך לקוחות

הסיבה לכך היא שלרוב, אין תהליך.

שמישהו רואה פוסט שלך, זה נחמד.

לפעמים יש גם קריאה לפעולה. זה בסדר. זה חשוב, מאוד.

אבל בינינו, האם הקהל שלך באמת נקרא לפעולה?

התשובה היא לא. למה לא?

בעיקר בגלל שהוא לא באמת מכיר אותך ולא סומך עליך.

כי תכלס, הוא רוצה (וגם מעדיף) לעבוד עם מישהו שהגיע אליו דרך המלצה חמה. מישהו שהוא מכיר וסומך עליו.

זה גם לא משנה אם הוא מנהל קמפיינים מעולה או מומחה לאינסטגרם, לינקדאין או טיקטוק…

כי

בלי תהליך הסיכוי לסגור לקוח - שואף לאפס

לקהל שלך אין זמן.
הוא עסוק מדי. מוסח דעת למדי.
אתה ממש לא מעניין אותו.
גרוע מכך, גם מה שיש לך להציע - לא מעניין אותו.

ולכן נשאלת השאלה

איך עושים את זה?
מה צריך לעשות כדי שזה באמת יעבוד?
איך הופכים קידום למכירות?
ועם מי נכון לעבוד?

טוב, להירגע ומיד… זה יותר מדי שאלות. אני דיסלקט, כך שאין באמת סיכוי שאזכור את כולם.

מצד שני השאלה במקומה. טובה מאוד

ואני שמח ששאלת 🙂

התשובה כמובן - תהליך.

כי תהליך נכון...

הופך זר ללקוח.

אבל ראשית, אזהרה:

לפני שנמשיך הלאה, חשוב לי להבהיר נקודה שחשובה לי במיוחד.

זה לא מאותם קורסים שיראו לך איך להתעשר בן לילה ולזרוק מלא הבטחות על כלום ושום דבר.

הנה העניין.

מה שאציג כאן עובד מצוין עבורי ועבור לקוחותינו. אני בהחלט מאמין שזה יכול לעזור גם לך. אבל אני בשום פנים ואופן לא מרמז שכל מי שיקח את ההכשרה יעשה ים של כסף. אני לא באמת יכול לנחש כמה כסף ירוויחו האנשים. סביר להניח שחלקם או רובם, יעשו מעט או כלום, במיוחד מי שלא ממלא אחר ההוראות ומשקיע את הזמן הנדרש.

למיטב ידיעתי, ההכשרה הזאת, חושפת תהליכים שלא נחשפו אי פעם בישראל. לפחות לא עד היום.

יש כאן מלא אסטרטגיות בדוקות וטקטיקות שעובדות.

זה כנראה חומר שאף אחד לא יחלוק איתך, כי האמת היא, כנראה שאף אחד אחר לא באמת עושה את זה...

והיא תעבוד בשבילך אם:
יש לך תהליך מכירה בעסק אבל הוא לא בציפיות שלך.
עדיין אין לך תהליך מכירה בעסק.
יש לך עסק חדש ותרצה להבין איך מוכרים בדיגיטל.

אז מה בדיוק אתם הולכים לקבל?

הכשרה זו שונה באופן דרמטי מכל קורס שכנראה לקחת עד כה. משום שהיא יותר ״הדרכה מעשית״ להגדלת הכנסות העסק מאשר ״קורס״ מסורתי.

הסיבה לכך היא - שאין כאן בלבולי ביצים מיותרים. ניצלול ישר ולעניין. נציג לך בדיוק מה לעשות, איך לעשות ולמה לעשות.

הכל מאוד קל ופשוט ליישום

היא מתחילה מיד לאחר ההרשמה

והיא כאן לתמיד כדי לחזור ולצפות בה שוב ושוב מתי שרק תרצה.

להפוך זר ללקוח ב- 6 שבועות או פחות

שבוע 0

תהליך הרכישה האוניברסלי.

משתחרר מיד לאחר ההרשמה.

נציג כיצד 3 סיפורים פשוטים יעזרו לך למכור מבלי להישמע מכירתי.

הם עובדים מצויין מכיוון שהם זורמים על הטבע שלנו ולא מנוגדים לו.

הם בנויים במיוחד כדי לעזור ללקוח שלך ולא למכור לו.

נציג בדיוק מה אומרים בכל אחד מהסיפורים. ואתן גם דוגמאות.

הבנת טבע האדם תהפוך את המכירה שלך לתהליך מהנה וקל!

שבוע 1

הפורמולה למכירת מוצר.

נציג לך בדיוק מה צריך לעשות כדי למכור.
מה הם המרכיבים להצעה שמוכרת את עצמה.
מה בדיוק לומר ואיך.

כל השלבים ליצירת תסריט מכירה שעובד (מבלי להישמע מכירתי כמובן).

ואתן גם דוגמאות.
שימוש בחלק הזה לבד, יכול להכפיל את מכירות המוצר שלך.

שבוע 2

הפורמולה להדגמת מוצר.

כאן נציג ונצלול אל סיפור ההדגמה. זהו סיפור שתפקידו ליצור בהם את הרצון לעבוד איתנו.

נציג 3 סוגים תסריטי הדגמה: הסיפורי, הלימודי והחדשותי. שכל אחד מהם לבדו יעזור לך להניע אותם…

1. לצרוך את התוכן שלך.
2. לצפות בהצעה שלך.
3. ולרצות לשלם לך!

אלו הם הסודות הכי כמוסים בתעשיה.

שבוע 3

מערכת מכירות ב- 3 מערכות.

נראה לך כי יש רק 3 פעולות שאנו צריכים לעשות כדי למכור. נציג לך אותם וניתן דוגמאות...

ורק 2 כלים שאנו צריכים כדי למכור. נציג גם אותם מן הסתם ונראה לך בדיוק מה לעשות איתם.

כלומר נראה בדיוק כיצד למכור דברים באינטרנט ב 3 פעולות עם 2 כלים פשוטים...

נציג לך כיצד יוצרים מזה מערכת אוטומטית ויעילה שתעשה את כל העבודה בשבילך בזמן שאתה ישן (ותעזור לך לעמוד ביעדי המכירה שלך).

מערכת זו תכניס אנשים רצויים לתהליך המכירה שלך. תמיין אותם לרוכשים פוטנציאלים או לא. ותציג בפניהם את כל התכנים הרלוונטיים להם.

היופי כאן, שאין צורך להיות אשף טכנולוגי או בעל יכולות טכניים:
- ...זה עובד בדיוק כמו העתק הדבק.
- ואם תרצו ניתן גם את כל המיילים עם האוטמציות המלאות מוכנים ״לשתילה מיידית״
בתוך מערכת דיוור בלחיצת כפתור.

שבוע 4

בדיקת מערכות.

בשלב הזה, ננסה את זה לפני שנשבור את זה -:)

כי נרצה לבדוק אם ההצעה שלנו באמת עובדת.

לזהות בעיות עוד לפני שניצור את המוצר שלנו.

לא לשפוך כסף על פרסום לפני שנדע כמה צריך להשקיע.
ועל הדרך גם למכור, כדי ליצור קופת חיסכון עבור תקציב הפרסום שלנו.

לכן, נציג 3 תהליכי בדיקה פשוטים. נראה לך בדיוק איך ליצור את התהליך שמתאים עבורך וכיצד לוודא שהכל אכן עובד כראוי.

שבוע 5

סודות טראפיק.

נציג כיצד להביא את האנשים הנכונים שרוצים ויכולים לשלם לך?

3 שלבים פשוטים של איך בדיוק ליצור קמפיין ממומן שעובד.

איך להגדיל את החשיפה שלכם. למתג את עמכם. ליצור את המסרים הנכונים. בדיוק מה לומר.

נדבר על איך להגדיר יעדים. תקציב וכיצד לפתוח (או לסגור) את זרם האנשים שנכנסים לתוך המערכת ע״פ הרצון שלכם.

כיצד למדוד את ההצלחה ולוודא שהמוצר שלך תמיד עומד בכל היעדים הנכונים.

האמת שזה אולי נשמע לך מסובך. אבל זה לא. זה מאוד פשוט.

- גם כאן אין צורך ביכולות טכניים.

- כי אציג לך בדיוק איך אני עושה את זה. שלב אחר שלב. ועם הוראות יותר מדויקות מהוראות ההרכבה של איקאה.

- ממש כמו לצפות בי עושה את זה מעבר לכתף שלי.

שבוע 6

האבולוציה הדיגיטלית שלך.

האסטרטגיות והסודות הכי כמוסים של עולם הפרסום. זהו שלב למתקדמים ואני סמוך ובטוח שתרצו לחזור לשלב הזה שוב ושוב…

- איך להשיק מוצר מהיום למחר?

- איך להשיק 24/7 365 יום בשנה?

- איך ליצור השקות מקבילות או טוריות?

- איך למכור אפסיילים?

עוד ועוד…

איך זה עובד?

מיד לאחר ההרשמה, ישלח לך מייל אוטומטי עם קישור ופרטי הגישה שלך לאתר ההכשרה המדהים שלנו.

כלומר, מיד תינתן לך גישה לשלב הראשון של הקודקס.

לאחר מכן, בכל יום שישי ולמשך 6 שבועות, אשלח הוראות מדוייקות בוידאו שמראות לך בדיוק מה לעשות, איך לעשות ולמה.

הביצוע קל. פשוט לצפות בסרטונים וליישם.

בנוסף, ליד כל שיעור יש גליון עבודה להורדה עם סיכום השיעור כדי להבטיח את יישום התהליך ביעילות.


רוצה להביר בדיוק איך זה עובד, צפה בזה:

כן, אני רוצה את זה!
(להרשמה לחצו כאן)

לקוחות מספרים

סימפלי בהחלט מצדיקה את השם שלה. הם עזרו לי לפשט את תהליך בניית הנוכחות הדיגיטלית שלי, יצירת אתרים, יצירת לידים, שיווק ומכירות. הם נתנו לי ביטחון להתחיל ולבנות את העסק שלי ואפשרו לי להתמקד במה שאני עושה הכי טוב!

Jennifer Simonetti-Bryan
Masterwineonline

זכיתי!
עברתי הרבה אנשי מקצוע, ״חניתי״ אצלם כמה זמן והמשכתי הלאה... מפני שאף אחד לא נתן מענה מלא לצרכים שלי.
למזלי הגעתי לערן וכבר מההתחלה הבנתי שהגעתי למקום הנכון! יעילות, מקצועיות, שירותים מקיפים וחדשנות

רותם נמיר פרדס
נדלניסטית

ערן שלום, אנא אל תספר למתחרים שלי על קיומך הם יבינו בקלות איך הפכת אותי "לפרה סגולה".
פתאום יהיו להם קמפיינים יעילים, הנראות שלהם תהיה מדהימה, הם יקבלו מענה מהיר ויעיל ולא ירצו אחרים, הם יתחילו לחייך ולהפסיק לעשות טעויות.

זהר ליבוביץ'
Zohartrade
מנכ"ל

כמה זה עולה?

לפני שאפרט את המחיר אניח את זה כאן...

הלקוחות הפרטיים שלנו משלמים בין 42,000 ₪ ל- 62,000 ₪ עבור מערכת דיגיטלית וזה כולל כולל 3 חודשי ליווי.

בסיום 3 החודשים הללו, הם בדרך כלל משלמים ריטיינר של 7,000 ש״ח + 12% תמלוגים מסך המכירות.

זה כמובן לגמרי WIN WIN עבור 2 הצדדים. אחרת הם לא היו משלמים את זה מן הסתם.

חשבתי לקחת 17,000 ₪ עבור ההכשרה הזאת. לדעתי היא בהחלט שווה את זה.

רק שלא בא לי למכור ״מספר יחידות״. המטרה שלי היא לגרום ללפחות 1,000 אנשים להצליח בשנה הקרובה.

ואני מבין שלמרות שבהחלט אתה יכול להחזיר את ההשקעה שלך כבר בחודש הראשון…זה כנראה ״ישמע״ לרוב האנשים יקר.

ולכן…
בחרתי להציע את ההכשרה זאת 3,500 ₪ בלבד.

תכלס, זה אותו המחיר כמו רוב הקורסים למכירות שם בחוץ.

רק הכשרה זו שונה באופן דרמטי מכל קורס שלקחת עד כה. היא הרבה יותר ״מעשית״ ומטרתה - להגדיל את הכנסות העסק. נקודה.

אבל, אני עדיין לא משוכנע ש״המחיר״ מספיק ״טוב״ כדי לעמוד ביעדים שלי: ״1,000 מצליחים״

ולכן החלטתי להציע את ההזדמנות הבאה (לזמן מוגבל מאוד):


זאת הזדמנות

כי הפעם החלטתי לקחת את זה יותר רחוק.

הרבה יותר רחוק

וכל מה שנותר לך לעשות זה להירשם עכשיו:


248

ב- 6 תשלומים ללא ריבית

שזה 1,490 ₪ בלבד.
כולל מע״מ כולל הכל.


כן, אני רוצה את זה!
(להרשמה לחצו כאן)

אבל זה הולך ומשתפר...

כי ארזנו עבורך גם מספר בונוסים חשובים שיש לי הרגשה שמאוד תשמח לקבל…

לא על הכל צריך לשלם.

- מיני קורס קומפקטי שיעזור לך למצוא לקוחות ברשת, ללא פרסום וב-3 צעדים פשוטים.

- היכן ניתן למצוא אתה הלקוח הפוטנציאלי שלך? איך להתחיל את השיחה? ואיך לבדוק אם הוא באמת יכול להפוך ללקוח משלם?

- זה עובד בכל מקום וזמן.

- ופתרון מעולה כשיש לך מוצר חדש שמצריך בדיקה…

- כלומר, לגייס מספר לקוחות ראשונים במחיר סימלי כדי לבדוק שהכל עובד. ועל הדרך גם להשאיר כסף לקמפיין הממומן הראשון.

1,500 ₪

אוטומציה בלחיצת כפתור.

- שילוב בין מיני קורס שיעזור לך להבין איך בדיוק אוטומציה עובדת וטמפלייטים ״העתק הדבק״ לכל המיילים ואוטומציות.

- ראשית נכיר לך את ה CRM (מערכת ניהול לקוחות).

- ניתן לך גם את כל האוטומציות מוכנות להשתלה ישר לתוך ה CRM… וזה כולל גם את כל המיילים :)

- נדריך אותך בכל סוגי האוטומציות (אין הרבה, לא לדאוג).

- וניתן לך תסריט מוכן מראש של מה בדיוק לכתוב בכל אימייל.

1,500 ₪

המסלול המהיר ליצירת מוצר.

- מיני קורס קומפקטי שיעזור לך ליצור קורס בשבוע אחד בלבד, גם אם לא יצרת קורס מעולם.

- תהליך פשוט שיאפשר לך ליצור בקלות את הקורס הראשון שלך או להפוך לבית חרושת לקורסים…

- 3 שלבים פשוטים למיפוי כתיבה ויצירת הקורס שלך.

- ויש גם בונוס הפתעה:)

1,500 ₪

ובנוסף תקבלו…

שיחת ייעוץ חינם בסיום ההכשרה בה אני עונה לכל השאלות ודואג לא להשאיר אותך תקוע עם משהו שעוצר אותך מלהתקדם.

ישנם עוד מספר בונוסים מדליקים, אבל אעצור כאן כדי לא לקלקל לך את ההפתעה :)

גישה לכל החיים זה שלך לחיים. והיא תשאר פתוחה (כל עוד העסק שלנו קיים) כך שתמיד תוכל להיכנס ולצפות שוב ושוב.

פרייסלס
כן, אני רוצה את זה!
(להרשמה לחצו כאן)

בכל זאת, יש קאץ אחד.

כי תכלס, כל זה אמור להיות יקר בהרבה ממה שזה כרגע. אני לא חושב שאני צריך לתת את הדברים שלי כל כך בזול. אבל, אני חדור מטרה ורוצה לעמוד ביעד שלי (1,000 מצליחים)…

בכל מקרה, לא נראה לי שהמחיר והבונסים הללו ישארו אחרי שהשעון יגיע לאפס!


כי בעוד:

ההצעה הזו כנראה תיעלם ולתמיד!
כן, אני רוצה את זה!
(להרשמה לחצו כאן)

החזר כספי מלא

חושב שזה לא עובד עבורך? הכל טוב, הסר כל דאגה מלבך! פשוט שלח לנו 
מייל אחד ל - info@simply.org.il ותקבל החזר כספי מלא ללא כל שאלה.

תוך 14 יום יפתחו בפניך 3 חלקים מאוד חשובים. לכן זה לגמרי מספיק זמן כדי להחליט.

כן, אני רוצה את זה!
(להרשמה לחצו כאן)

לקוחות מספרים

פניתי לערן כדי שיבנה לי אתר אינטרנט לאחר שקיבלתי המלצות.
ערן נפגש אתי. הוא לא דיבר איתי על אתרים ולא דיבר איתי על גרפיקה ולא על סלוגנים.
הוא צלל במהלך פגישות ממושכות אל הקרביים של המשרד שלי, מיפה ואפיין את הצרכים ואת המגבלות המיוחדות של עורכי דין בפרסום.

רביב סיוון
רביב סיוון - משרד עורכי דין

בחירת איש מקצוע בתחום בניית אתר וקידום ברשת היתה משימה לא פשוטה עבורי ונפלתי הרבה פעמים בדרכי המקצועית.
הגעתי אליכם באמצעות המלצה מחברים יקרים והבנתי מיד שיש לי עסק עם מקצוענים מעולם אחר.
ראש יצירתי וייחודי, הקשבה לצרכיי ולאופן חשיבתי ויצירת מסלול מדויק עבורי. מסלול שעובד עבורי ומזמן אליי לקוחות מדוייקים.

רונית ולפר
רונית ולפר - צילום למיתוג עסקי ויזואלי

שירות הכי טוב שאפשר לקבל... הכל מהיר,זמין ואיכותי... תמיד כיף להיפגש עם ערן, לעוף על רעיונות שעולים תוך כדי וכעבור זמן קצר לראות איך סימפלי סושיאל מיישמים את הרעיונות במדיה.

לירן רגב
קבוצת ברברוסה בע"מ
מנכ״ל

למי שלא מכיר

היי, אני ערן

ואני עוזר לבעלי עסקים למכור את המומחיות והידע שלהם ברשת. אני עושה זאת במשרה מלאה כבר 13 שנה באהבה :)


הנה מספר תשובות לשאלות מעניינות ששאלו אותי:

מה אני מקבל?

ההכשרה מתחילה מיד עם ההרשמה.

מיד לאחר מכן, בכל יום שישי ולמשך 6 שבועות, תקבלו הוראות מדוייקות בוידאו שמראות לכם בדיוק מה לעשות. הביצוע קל. פשוט צפו בסרטונים ויישמו.

בכל שיעור תקבלו גם גליון עבודה למילוי החסר כדי להבטיח שתיישמו את מה שתלמדו ביעילות.
זאת הכשרה מעשית שתראה לך בדיוק איך להגדיל את הכנסות העסק שלך בצורה משמעותית ע״י תהליך פשוט ויעיל למכירת מוצרים דיגיטליים מבלי להישמע מכירתי.

היא כוללת את השלבים הבאים וזמינה עבורך לכל החיים (שלנו).

שבוע 0: תהליך הרכישה האוניברסלי - נציג כיצד 3 סיפורים פשוטים יעזרו לך למכור מבלי להישמע מכירתי.

שבוע 1: הפורמולה למכירת מוצר - בשלב זה אראה לך בדיוק מה צריך לעשות כדי למכור. מה בדיוק לומר. אציג בפניך את כל השלבים ליצירת תסריט מכירה שעובד בלי להישמע מכירתי ואתן גם דוגמאות. שימוש בחלק הזה יכול לבד להכפיל את מכירות המוצר שלך.

שבוע 2: הפורמולה להדגמת מוצר - 3 תסריטים מנצחים שיעזרו לך לגרום לאנשים שלך לרצות לעבוד איתך ולצפות בפיץ׳ המכירה שלך.

שבוע 3: מערכת מכירות ב- 3 מערכות - מערכת אוטומטית ויעילה שתעשה את כל העבודה בשבילך גם בזמן שאתה ישן ותעזור לך לעמוד ביעדי המכירה שלך. מערכת טובה תעזור לך להימנע מכל המכשולים בתהליך המכירה ותגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה שלך. אין צורך בידע טכני.

שבוע 4: בדיקת מערכות - בשלב הזה, ננסה את זה לפני שנשבור את זה -:) כי נרצה לבדוק אם ההצעה שלנו באמת עובדת. לזהות בעיות לפני שניצור את המוצר.ועל הדרך גם למכור, כדי ליצור קופת חיסכון עבור תקציב הפרסום שלנו.

שבוע 5: סודות הטראפיק - כדי לפתוח (או לסגור) את זרם האנשים שנכנסים לתוך המערכת. נציג בפניך 3 שלבים פשוטים של איך בדיוק ליצור קמפיין ממומן, איך להגדיל את החשיפה, להגדיר יעדים ולא פחות חשוב איך למדוד את ההצלחה כדי לוודא שהמוצר שלך תמיד עומד בכל היעדים שהגדרת. אין צורך בידע טכני.

שבוע 6: האבולוציה הדיגיטלית שלך - בשלב בו נחשוף את כל האסטרטגיות והסודות הכי כמוסים של עולם הפרסום. זהו שלב למתקדמים ואני סמוך ובטוח שתרצו לחזור לשלב הזה שוב ושוב.

רק שזה לא מסתיים בזה…
בונוס: המסלול המהיר ליצירת מוצר - מיני קורס קומפקטי שיעזור לך ליצור קורס בשבוע אחד בלבד, גם אם לא יצרת קורס מעולם.

בונוס: לא על הכל צריך לשלם - איך למצוא לקוח ללא פרסום.

בונוס: אוטמציה בלחיצת כפתור - איך אוטומציה עובדת + טמפלייטים ״העתק הדבק״ לכל המיילים.

בונוס: מחוללי תוכן אוטומטיים והתוכן שלך מוכן לרשותך.

שיחת יעוץ חינם בסוף ההכשרה כדי לענות לך על כל השאלות

האם זה בשבילי?

כן, אם יש לך עסק עובד והלקוחות שלך משלמים עבור השירותים והידע שלך.

בהחלט, אם כבר יש לך מוצר דיגיטלי (קורס, מנוי, וובינרים, הכשרות למיניהם וכו…) ומעניין אותך למכור אותו בהצלחה.

וכמובן אם מעניין אותך ליצור עסק חדש או נוסף בעולם דיגיטלי.

מה זה דורש ממני?

גישה לאינטרנט, טלפון או מחשב.

סבלנות, אנו לחלוטין הולכים להתמודד עם אתגרים. כנראה שתצטרכו לשנות ולהזיז מספר דברים לאורך הדרך. עליכם להבין שזה נורמלי לחלוטין, זה קורה, תמיד, בטח שבעולם העסקים.

התחייבות, הנכם מתחייבים להיות מחויבים, לסיים את זה. אם תוותרו בקלות, תוכלו לבזבז את הכסף שלכם במקום שמתאים יותר, אולי פיצה, פיצוחים ובירה.

כמה אני צריך להשקיע במוצר שלי?

מחיר ההכשרה הינו: 3,500 ₪ בלבד. כולל מע״מ. כולל הכל! יש לך אפשרות לתשלומים נוחים ויש לך אחריות מלאה. מצד שני יש לקחת בחשבון שהמחיר הזה יעלם והבונוסים הללו ילכו ברגע שהשעון מגיע לאפס.

השאר תלוי במערכת שתבחר לעבוד איתה. במקרים אלו ההוצאות שלך כגון שירות, מערכת דיוור או שרת ינועו בין 50 ל 500 ₪ לחודש.

פרסום שהוא מנוע הצמיחה המרכזי בעסק שכזה על פי רוב הוא מחושב בכ - 15% עד 30% מהמחזור. בכל מקרה נראה לך איך מודדים את זה.

ולגבי הזמן שלך… זה מאוד תלוי בך. ככלל אצבע - אני משקיע שעה עד שעתיים בשבוע.

מתי מתחילים?

מיד לאחר ההרשמה נשלח לך מייל עם פרטי הגישה ותוכל להתחיל מיד ושם גם תמתין לך ההפתעה הראשונה :)

לאחר מכן בכל יום שישי תקבל גישה לחלק הבא (כלומר עוד 6 שבועות)...

ובכל שישי שני נערוך בלייב את הוובינר הדו-שבועי שלנו בו אני יענה לכל השאלות שלך.

לא יודע אם להצטרף עכשיו או לא?

נניח שלאחר ההרשמה, תגלה שאתה ממש לא אוהב את זה ,נגזים ונאמר שזה הדבר הכי גרוע שרכשת מעולם :) אם זה המצב, אתה לגמרי מכוסה - כי יש לך 14 יום אחריות.

ובתוך 14 יום יפתחו בפניך 3 החלקים הכי חשובים. לכן זה לגמרי מספיק זמן כדי להחליט.

מצד שני אתה עדיין כאן… כנראה שיש לך תחושת בטן שזה בדיוק מה שחיפשת. ומה אם תחושת הבטן שלך נכונה? בפחות מ- 6 שבועות תוכל להשיג מוצר דיגיטלי שמייצר לך הכנסות חדשות בעסק.

לא כדאי לנסות? לפחות לנסות?

וזכור - המחיר הולך לעלות! אני לא חושב שאני צריך לתת את הדברים שלי כל כך בזול. אבל, אני חדור מטרה ורוצה לבדוק את זה…

ולכן, יש לך עד שהשעון מגיע לאפס.

לא עניתי לך על השאלה?

שאל את השאלה שלך כאן
כי נשמח לענות לך על כל שאלה ושאלה!
כן, אני רוצה את זה!
(להרשמה לחצו כאן)

כיצד למכור מוצרים ושירותים בדיגיטל כמו משוגעים?

כן, אני רוצה את זה!
(להרשמה לחצו כאן)
cross