מה זה "עדכוני תוכן קצרים"?
עדכון תוכן קצר הינו כל עדכון אשר יקח לנו לא יותר מ- 15 דקות,
זה לא שאנו מפעילים שעון סטופר, זה פשוט הדרך שלנו להסביר מהו עדכון קצר :)
ניתן לשלוח כל בקשה במייל נפרד (למעט עידכוני מוצרים או תכנים בקורס)
ואנו נטפל בבקשה במהירות האפשרית, בדרך כלל תוך יום עבודה אחד.
בקשה שתחרוג מ״עדכון קצר״ נשלח הצעה אשר מבוססת על המחיר השעתי שלנו.
באמת "עדכוני תוכן ללא הגבלה"?
כן, כך עוד הם נופלים בהגדרה של "עדכוני תוכן קצרים"
יש לשלוח כל בקשה במייל נפרד.
ומה אם אני צריך משהו שאינו כלול בתוכניות שלי?
אנו נשמח להציע הצעה על כל דבר שאינו כלול בתוכנית.
ההצעה תבוסס על המחיר השעתי שלנו הרגיל שלנו - 350 ש״ח
או 250 ש״ח בתוכנית ״ביצועים״.
על מחירים אלו יש להוסיף מע״מ
מה קורה אם האתר שלי נופל, נפרץ, נשבר וכו '?
אנו מבצעים פעילות מניעה ולכן הסבירות שמשהו יקרה לאתר נמוכים. מצד שני, אין כזה דבר 100% ביטחון ולכן ברגע שהנורא מכל יקרה, נשחזר את האתר ע״י הגיבוי האחרון שנוצר.
האם אוכל להשתמש באירוח האינטרנט שלי?
יכול להיות שכן, נצטרך לבדוק זאת לפני שנתחיל.
בתחילת כל חודש עבור אותו חודש בהוראת קבע בכרטיס אשראי.
כן, ניתן לבטל בהודעה מראש של לפחות 2 ימי עבודה.
ראשון עד חמישי, 10:00-17:00.
*במקרים דחופים ניתן לפנות לצוות התמיכה של השרת, ויתקבל מענה מיידי.